Tja teak, wit, ene hoek wat oilily gehalte met oilily servies rood enzo erbij. zilver, ach gezellig mengelmoesje
Wij hebben een vrij klassieke inrichting. Kersen houten meubels, leren bank en oorfauteuils met lichte stoffen. De kleuren zijn voornamelijk beige en grijs tinten. Per seizoen wissel ik af met gekleurde accesoires.
Wij zijn net verhuisd, ene muur waar de tv staat is beige geverfd. De andere muur waar dressoir staat heeft barok behang, ook beetje beige.
de meubels zijn bij ons van koloniaal teak en wat dingen van koloniaal walnotenhout.. dan hebben we een creme/ gele muur (echt afschuwlijk , maar ja nog een x schilderen vind ik ook afschuwlijk) en de andere muur is lichtbruin met een korreltje en dat heb ik met een schuurspons gedaan dus dat ziet er een beetje uit als fluweel (snap je m nog?) en de overgordijnen zijn bruin en dan creme rol gordijnen..
De kleuren in onze woonkamer zijn wit, zwart en grijs. We hebben 1 gekleurde muur en die krijgt elk jaar een andere kleur (maar we hebben het huis nog niet zo lang, dus we hebben nog maar 1 keer geschilderd maar dat is het idee!) en die is momenteel lichtblauwgroenig Ik zat dit jaar te denken aan olijfgroen of lavendelkleurig
Wow wat een reacties al. Ben net thuis van mn werk en moet morgen ook werken, dus zal zondag even proberen een foto te plaatsen
ik had het al verteld maar plaats toch maar wat foto's dan is het toch wat duidelijker hihi alleen staan hier mn zwarte gordijnen nog niet op!