Wij hebben vooral bruin. Bruine bank, stoelen en houten meubelen. We wonen hier nog niet zo heel lang en hebben nog geen kleur voor de kamer kunnen bedenken. Kan nu geen foto plaatsen (zit op de laptop van mijn werk) maar zal snel even kijken.
Naturel kleuren... Ik was snel uitgekeken op roze. Lime en aqua zijn al zooo lang ''in'' geweest, daar ben ik helemaal op uit gekeken. Wij hebben bruin geschuurd lederen meubels, en acaciahouten dress. boekenkast . Verder zijn de plavuizen grijs, het behang wit tegen room aan, zandkleur en een soort mokkakleur. Bijzet tafeltjes + buffetkast donkergrijs. Kussentjes zijn ook bruin/creme en wit....
ik heb alles wit/zwart. Hoofdkleur wit, en de accessoires rood. zelfs de wielrenner op tv heeft rood wit zwart zie ik net, LOOOOL
Hier alles in aardetinten , gebroken wit en bruin ... soms wat accesoires in kleur maar niet vaak ...
en dit is de keukentafel, en onze enige behangen drukke muur. Behang is fluweelbehang, dat witte is parelmoer en het zwarte is een soort fluweelstof. Op de keukentafel heb ik nu een witte vaas met rode rozen. De tegels gaan eruit en er komt whitewash laminaat in en de plinten worden nog zwart.
wij hebben een bruine en witte muur meubels zijn licht bank ik donker beetje grijs zwartig.. vloerkleed is bruin past weer bij de muur.. voor de rest heb ik niet zoveel tutteldingen meer wou een beetje ruimte
Wit en grijs, met bruine meubelen, grijze bank en wit/grijs/zilver accesoires. witte en bruine gordijnen. ik breng kleur aan met verschillende kleuren bloemen. Ene keer rood, andere keer roze of paars.
Bij ons zijn de muren ral 9001. Kozijnen en hout werk hoogglans ral 9001. En de meubels zijn eikenkleur. Dus alles heel neutraal