Een bachelor op de universiteit in Frankrijk, en daarna nog de pabo in Frankrijk, wat toendertijd daar een postuniversitair opleiding was, gek genoeg. Volgens mij is dat nu veranderd
Ik denk dat het goed is dat momenteel de discussie gevoerd wordt dat het niet langer over hoger/lager zou moeten gaan maar praktisch/theoretisch. Het impliceert toch dat het beter zou zijn als je "hoger" onderwijs hebt genoten en draagt niet bij aan het o zo grote tekort aan praktisch geschoolde mensen . Het maakt natuurlijk ook geen drol uit wat je voor opleiding hebt gedaan maar vooral of je gelukkig bent en doet wat je leuk vindt. Edit: ik verwacht dus dat hier m.n. hoger geschoolde mensen op reageren, aangezien het toch bijna een soort taboe lijkt als men praktisch geschoold is (nu nog "lager/middelbaar" ..)
2x hbo beide op gebied van rechten In het kader van @vlinderCN ik doe in mijn huidige baan met beide niets. Deze baan had ik ook direct na de havo kunnen doen. Mijn hbo opleidingen brachten mij niet de baan waar ik gelukkig van werd.