Helaas echte Euries, heb het al omgerekend. En ja, moet vóór 1 nov betaald zijn. Lang leve de internationale scholen....
Ik kreeg laast een snelheidsovertreding in de bus. Had 47 gereden waar je 30 mocht. 198,-! Dat was echt schikken... Dacht dat ik daar 50 mocht...
De eind afrekening van mijn energie nota. Jaren geleden. Was even 42 duizend gulden. Omgerekend z.n 20 duizend euro nu. Gelukkig was het een foutje en hebben we het goed kunnen krijgen. Mijn vriend had de meterstanden op genomen en de cijfer voor de komma gepakt. Dacht dat ik een hart verzakking kreeg haha.
Geloof dat het een terugbetaling was van zorgtoeslag van 2010, 630,- Gelukkig hadden ze het zelf verkeerd berekend en werd het uiteindelijk 210,- wat ik moest terugbetalen.
11000 euro voor water! we moesten de meterstanden doorgeven, stonden 5 hokjes, en 5 cijfers op 't apparaat. Manlief voorgelezen, ik doorgemaild. Kregen we een afrekening van 11000 euro! ik schrok me rot! meteen gebeld, bleek dat we maar 2 cijfers moesten invullen ipv. 5! afrekening bleek iets van 5 euro te zijn uiteindelijk. Jeetje zeg....hiervoor hadden we een huurflat met voorschotten en dat ging veel meer automatisch!
650.000 euries.... of we privé de achterstallige aflossing van het bedrijf wilde aflossen.... godzijdank een klein foutje van de bank....
De rekening van onze keuken. Zo'n 9000 euro incl montage, geloof ik. Onze huidige auto is een goede tweede plaats waard
Het leggen van de eikenhoutenvloer De verbouwing van beneden verdieping onze bruiloftsfeest allemaal boven de 10.000
rekening: Onze auto. 14.995 euro incl. rijklaarkosten. Boete: 226 euro ( door oranje gereden met flitspaal tijdens mijn werk, in de thuiszorg)
Energiemaatschappij :3200, ze hadden zogenaamd 5 jaar lang alles geschat, terwijl wij altijd netjs doorgegeven hebben, bleek helaas te kloppen,al was het een fout van hun kant...:x Belastingdienst:4500 toeslagen, ook fout van hun kant, nog tegen in bezwaar gegaan,maar toch moeten betalen:x
binnen of buiten de bebouwde kom? ga maar uit van een 180 euro de boetes in dld vallen mee MAAR je krijgt er wel strafpunten en een maand rij ontzegging bij. Helaas zelf dit jaar nog gehad.
Buiten de bebouwde kom! Las op internet dat als je je rijbewijs niet kon inleveren in duitsland dat de boete dan 3 x zo hoog word..