15.000 euro voor advertentiekosten bij eigen huis en tuin, gelieve binnen 5 werkdagen te betalen. Bleek van de overbuurman te zijn, maar voordat wij daar achter waren (dat is namelijk gewoon een huis en geen bedrijf) en ze deden daar in Aalsmeer nog behoorlijk moeilijk toen we niet wilden betalen...
Belastingsaanmaning, door een foutje van hun kant. 2400 euro.... Jottem. Ben er bijna klaar mee met af betalen gelukkig!
Rekening van de aannemer, die 2,5 jaar geleden hier de wc, badkamer, vloeren, elektriciteit in de keuken en nog wat dingetjes gedaan heeft. Weet gelukkig niet meer hoeveel dat was. Trouwens, dat klopt niet, want dat is allemaal via de hypotheek gegaan. Grootste rekening die wij rechtstreeks moesten betalen, was van de meubels. Was ergens tussen de tien- en twintigduizend euro.
Ik dacht al 65.000 aan een opleiding, dat is al particulier een beetje te veel van het goede. Ik vind 5500 al te veel die ik helaas zelf moet betalen, heb nu geen werkgever, dus ook niemand die het over (kan) neemt.
Heb je hiervoor moeten betalen Woon je in het buitenland? Het is toch in de nederlandse wet verboden hiervoor te betalen? Sorry, zie nu je onderschift, spanje, woon je daar ook?
tandarts 970 euro En ja, ik was wel verzekerd,2sterren, had met de tandarts duidelijke prijsafspraken gemaakt, zodat ik geen torenhoge rekening zou krijgen. En zie resultaat. Oja, naast dat ik elke maand gewoon netjes mijn premie heb betaald werd er welgeteld 250 euro vergoed, maar dat was al vergoed zei de verzekering. Was wel ff woest!
Ik moest anderhalve maand geleden 'even' 2500 euro overmaken naar de verhuurder van ons nieuwe huis.. Ik moest 3 maanden huur als borg betalen, alleen maar omdat ik ZZPer ben.. Zucht. Dat was even een hele grote aanslag op de spaarrekening. Maar goed, als wij ooit gaan verhuizen, krijg ik het natuurlijk wél weer terug..
Wehkamp !! 4700 heel erg ik weet het maar een heeeeeele lang tijd zonder geld gezeten en koopverslaafd geweest . nu alles aan het aflossen en belangrijker; niets meer kopen bij hun
Je bedoelt dus de maandelijkse rekening van je hypotheek? Want de hypotheek kun je niet als geheel als één rekening zien. Anders had iedereen die een hypotheek heeft, wel dat antwoord kunnen geven, toch?
De koop van ons huis, dat geld heeft heeeeel even op onze rekening gestaan voor het naar verkoper ging Maar ik denk 4200 euro voor de keuken