Op het moment luister ik veel naar Caro Emerald ... zo lekker, op ieder moment van de dag. Verder vind ik Within Temptation nog steeds heel erg goed.
Wow, bestaan die nog? Ken alleen dat nummer 'In the middle', vond ik echt een gaaf nummer maar dat is al wel 100 jaar geleden!
Ik heb iets van 4 platen van de Stereophonics, maar de laatste nog niet. Vind de single wel heel erg goed trouwens! Misschien eens kopen op i-Tunes... Heerlijke stem heeft die Kelly Jones! Iemand zie ooit eens tegen mij dat hije de Stereophonics 'PvdA-muziek' vond, hahaha! Was een metalhead, of course...
Ik ben een liefhebber van Britpop van de jaren '90 (Suede, Blur, Pulp, maar GEEN Oasis ) en kan nu Arctic Monkeys onwijs waarderen maar ook Muse en een andere oude liefde is de Pixies. Van de jaren nul zeg maar, ben ik heel erg liefhebber van de Turin Brakes, maar ik denk dat weinig mensen dat kennen... Damon Albarn van de Gorillaz vind ik trouwens gewoon echt een genie. Ik hoorde Stylo inderdaad en ik dacht: wat is die man toch ontzettend goed in nieuwe dingen bedenken, hij loopt altijd voorop met iets nieuws of anders. Van Boys and Girls tot Stylo via '13' :echt een genie die man! Maar ik ben een enorrrrrrrm muziekliefhebber, maar het moet wel een beetje alternatief zijn. Jan Smit, Anouk, Kane: heb ikr echt een enorme hekel aan! Begen zijn veel beter (dEUS, Zita Swoon, Das Pop). Kan wel uuuuuren doorgaan over muziek!
Ik heb een hele brede muzieksmaak! Momenteel luister ik veel naar Beyonce, Kanye west en Rai (= een arab muziekstijl).
Kwam vorige week op zolder weer een oude cd van TOTO tegen. Die zit dus alweer de hele week in de speler.
@ djellybelly. Ik ga naar Hoogeveen, Stadskanaal en Groningen. Vorig jaar ben ik naar Leeuwarden en Zwolle geweest.
ha ha ha PVDA-muziek! vergeleken met metal is het wel iets anders ja. heb trouwens laatst ook een cd van the temper trap gekocht, ook mooi vind ik! en ik luister nog steeds heel graag naar The Smiths
Momenteel luister ik eigenlijk alleen maar P!nk en dan het album Funhouse. Echt geweldig!!! Daarnaast ben ik min of meer door dochterlief gedwongen om naar K3, Kabouter Plop en Piet Piraat te luisteren. Maar dat is gelukkig alleen in de auto! Liefs, Duveldraakje
Reggae Reggae en nog eens Reggae! Mijn favoriete zijn Sizzla, Gregory Isaacs, Queen Ifrica, Richie Spice, Israel Vibration. ja eigenlijk heel veel.
Oooooooohhhh Suedehead!!!!! Een van mijn favorieten aller tijden! Heerlijk, die villeine teksten op die 'vrolijke' muziek....
Muziek.... Altijd & overal ! Op het moment veel singersongwriters waar ik graag naar luister... My Brightest Diamond, Tori amos, Tom McRae (ga ik deze week naar toe) Laura Marling, Ane Brun, Lou Rhodes, Maria Mena.... Maar luister ook heel graag naar andere uiteenlopende bands & stijlen.... Triphop, rock, drum&bass.... Ben gek op Lowlands.. het ontdekken van nieuwe dingen! Helaas geen Lowlands voor mij dit jaar Maar iets veel leukers! Zijn enkele weken geleden naar Peuple de l'Herbe geweest... echt een feestje!