ik ben 1,60m dus veel groter dan 36 vind ik niet mooi...ben het meest tevreden als ik rond 52 kg weeg...dat is maat 34...en soms wat dingetjes die beter vallen in 36...ben echt heel tenger dus kan wel zeggen 36...maar ik verzuip gewoonweg vaak in die maat
Maatje 38. Heb nu maat 40-42. Ben 1.71 en weeg momenteel 77 kg En wil graag rond de 68-70kilo (voor me zw.schap ed woog ik tussen de 60-63kilo maar ben redelijk stevig/gespierd gebouwd dus dat stond ook niet echt) Maarja, dat overheerlijke eten he
BIj mij is dat maatje 36. Ik ben 1.59 en weeg (voor de zwangerschap dan) 50 kilo. Ben altijd al zo smal geweest.
Heb nu maatje 38, maar er mogen hier zeker wel wat kilootjes af! (ik ben maar klein.. ), dus met maatje 36 zou ik heel blij zijn!
Maat 34/36 is mijn ideale maat, en dat is ook de maat die ik over het algemeen heb. Al ligt het wel aan de winkel waar ik kom. In sommige maat 36's verzuip ik echt en sommige maat 34's zijn echt te klein. Ik ben 1.57 en weeg rond de 49/50 kilo dus dat is niet de dun en niet te 'dik'.
Maat 34 zou voor mij ideaal zijn, ook al ben ik helemaal niet zo klein (1.74m.). Ik ben wel erg slank gebouwd, dus met maat 36 krijg ik echt al vetrollen volgens mij. Ik heb nu overigens maat 32, maar dat vind ik toch te klein (ik oog niet echt mager ofzo, eerder gewoon slank), maar met shoppen kom je toch weinig leuks tegen.
Ik zit nu in maatje 46 qua broeken en maat L / XL qua shirtjes. Hoop dit jaar nog in maatje 42 te gaan passen.
maat 36, ben niet zo groot rokken lukt aardig als mn buikie weg is maar voor shirts zullen die tieten dan toch moeten krimpen
Ik ben 1,75 en 63 kilo. Ik kom meestal op een maatje 36 uit...soms wel eens 38 maar dat vind ik geen ramp.Als de kleren maar goed zitten!
Altijd mt 34/36 gehad! Ben 1.69 en nooit aanleg gehad aan te komen. Nu na mijn zwangerschap zit ik weer op mt 36 alleen vind ik mijn buik nog niet mooi
Maat 36/38 en dat heb ik nu dus ben heel tevreden. Zou wel nog wat van mijn 'buikje' afwillen, maar ik vraag me af of die ooit weer strak word dus doe er nu geen moeite voor
Ik ben 1,68 ong en maat 40 en ik zou niet een maat minder nemen, ik pas wel gerust in 38 maar dan word het zo propperig (ik ben dan ook van mening dat mensen vaak kleding te klein kopen "omdat je dan teminste wel in een maatje 36 past als je 38 hebt" met alle lelijke gevolgen van dien bijv knelenende broekrandjes bleh) Ik ben nu ik zwanger ben in mijn gezicht zelfs wat dunner geworden, maar daar word het niet mooier op, want normaal gesproken ben ik helemaal niet aan de stevige kant (geen vet ribbeltjes zegmaar)