Ik heb nu maat 52-54 en mijn ideaale maat is 44.Ik heb een moment maat 38 gehad en toen leek het net als of in anorexia had echt hel eng.Het past gewoon niet bij mijn bouw zoeen kleine maat heb ook giga (.)(.) dus ja vandaar
voor de zwangerschap heb ik broekmaat 34/36 nu moet ik de duurdere zwangerschapsbroeken kopen anders pas ik ze niet.. anders zijn ze te groot.. shirts heb ik maat xs of s maar sins de zwangerschap zijn me boobs zo gegroeis dat ik meschien qua buik somige shirts nog aan kan maar dat me boobs nu in de weg zitten.. van zwangerschaps kleding heb ik s.. weeg normaal tussen de 50 en 55 kilo ben 1.73 hoop na de zwangerschap weer maatje 34 terug tekrijgen..
Mij zegt maten heel weinig.. Voor mij moet het gewoon goed zitten.. of het nou s of m of xl is.. maar, ik denk dat ik gemiddeld maat 38 heb..
Ik heb nu denk ik maat 42 ofzo? Zou het eerlijk gezegd niet weten. Schat mezelf altijd dunner in als dat ik ben iig. Ik ben best klein en vind het mooi om slank te zijn. Mijn borsten zijn aardig groot, dus als ik verder dun ben ziet het er ook weer zo scheef uit. maar heb gekozen voor maatje 36. Vind ik het mooist, maar zal het wrs nooit meer hebben.
Ik ben 1.63 lang en niet heel stevig gebouwd. Na drie zwangerschappen was ik toch behoorlijk breed geworden op mijn heupen/billen. Daarvoor moest ik echt maat 40 gaan dragen ivm heupen en billen. Qua kilo's woog ik nog steeds hetzelfde als voordat ik mama werd. Dit najaar ben ik een kilo of 5 afgevallen en paste weer netjes in maatje 38. Na deze zwangerschap wil ik echt proberen om maat 36/38 te krijgen. Op zich moet dat lukken denk ik, want ik ben deze zwangerschap bijna nog niets aangekomen.
Ik zit al jaren op maatje 36 zelfs 34 gehad dat voelde echt niet fijn Hoop echt na deze zwangerschap op een maatje 38 te blijven hangen Doe mij maar wat meer. Heb een lengte van 1.78 en woog voor deze zwangerschap 58/59 kilo. Laat na de bevalling maar 65 kilo zitten
Ik heb maat 36. Ik ben 1.72 lang en weeg 60 kg. Ik ben tevreden met mijn maat, maar wil binnenkort weer naar de sportschool. Niet om af te vallen, maar vet omzetten in spieren.
maatje 36 zit strak en maatje 38 flubbert... ik denk dat k maatje 36 een hele mooie vind. Ik heb dikkere bovenbenen maar een hele slanke buik dus t is per kledingmerk altijd even raden welke maat ik heb... s/m/l heb ik wel altijd S-jes... 36 dus maar mn bovenbenen mogen zeker dunner, de rest wil ik graag zo houden!
ik heb maatje 42 soms 40. en ik ben daar dik tevreden mee. ik weeg tussen de 70 en 75 kilo en ben 1.80. ik zou niet meer zo dun willen zijn als ik bijna mijn halve leven geweest ben. als ik bukte schoten je ribben over elkaar.de dokter zei dat dat kwam omdat je geen vetreserve hebt tussen je ribben. ik had altijd pijn,ik had het altijd koud en was vaker verkouden of ziek. nu zit ik blijkbaar op het gewicht waar ik thuishoor. ik doe er niks voor en laat er niks voor. ik vind dat veel mensen te obsessief bezig zijn met kledingmaten en hun gewicht. sommige vinden zichzelf als zwaar als ze 45 kilo wegen. dat vind ik eng en verre van realistisch. de grote schuldige hieraan is denk ik toch de media.
Ik zie vooral vrouwen die willen afvallen altijd op het forum en dan zijn ze veel te zwaar maar wat ik hier zie zijn vooral vrouwen (te) dun of aan de slanke kant, dus reageren nu de vollere vrouwen hier niet of stellen de meeste vrouwen zich aan en vinden ze "veel" afvallen als ze al maat 38 hebben en 2/4 kilo kwijtmoeten ofzo haha
Mijn ideale maat is 36 en die heb ik altijd gehad (nou ja vanaf mijn 17de of zo, daarvoor kleiner uiteraard). Ik ben niet zo groot, 1,70 m en weeg 57 kg.
Mijn ideale maat is 38, maar dan moet er hier en daar nog iets af. Momenteel draag ik maat 40. Moet zeggen dat ik er nu ook niet heel erg mee bezig ben. Ik wil op redelijke termijn weer zwanger worden, dus heb besloten hierna weer wat meer te gaan doen!