staan klaar om de caravan achter de auto te hangen en wat denk je...... lekke band. ik weet er zijn ergere dingen maar wel heel iritant.:x mannetje is m aan het laten maken nu en ik nog maar een bakkie koffie gelukkig hoef ik geen vliegtuig te halen
duidelijk titel maar balen joh! ach een band is zo verwisseld en dan wens ik jullie een hele fijn vakantie
ah dat is ff balen. Geniet van je kopje koffie en dan straks met goede moed op weg. Fijne vakantie gewenst!
enne niet vergeten om meteen ff de band die je eraf haalt te laten maken/ vervangen... t kan natuurlijk altijd gebeuren dat je er nog 1 lek rijdt , zo lullig als je dan zonder reserve zit. Hele fijne vakantie!
we laten nu de band meteen maken hoor. reserve band blijftdus gewoon op zijn plekkie. er komt een plug ofzo in.
Fijne vakantie en ben maar blij dat het niet onderweg is gebeurd. Wij waren een keer met een aanhanger met onze hele inboedel op weg naar Portugal om te verhuizen en een paar kilometer over de belgische grens lekke band Belgische ANWB was onduidelijk over hulp, dus mijn man met de auto op zoek naar bandencentrum en ik een uur aan de snelweg naast een aanhanger waar ik niet tegen het slechte weer kon schuilen.
hoop dat ie snel gemaakt is en dat jullie ene fijne vakantie hebben..Gelukkig is ie thuis lek gegaan en niet top vakantie. offtopic: Amfy wat een mooie taart! zelf gemaakt?