Ik kwam op die facebooktest op 150 uit, maar met slechts 20 vragen vind ik dat geen goede indruk geven. Met andere testen zat ik ergens rond de 130
Ik had bij een officiele, met veel vragen (30 minimaal), weet niet of iedere test hetzelfde is, 112. was er blij mee.
Die moet je me dan maar eens uitleggen, want die heb ik gegokt. Tja, ik ga echt niet invullen dat ik die niet weet, dan sla je sowieso de plank mis.
hahahahahahahaha ik heb, volgens deze test, een iq van 180 (niet van deze wereld) Ghehehehehehehehehe ik meld me gelijk aan bij mensa (geloof me.. ik ben niet dom.. maar 180 not in this life)
Volgens deze test 145, maar in het echte leven een echte iq test gehad (verspreid over twee dagdelen!) 126...
Volgens deze test (zijn maar 20 vragen, dus niet echt representatief) heb ik een IQ van 160. Kick! Ooit heb ik het officieel laten meten en toen had ik 128. Dat lijkt me geloofwaardiger...
Stomme test, IQ test op tv was iig moeilijker: Je IQ Score: 120 Geweldig (★★★ Het IQ van de meeste mensen is 90~100
Ik sluit me hierbij aan. Humor om te lachen... . Maar deze test (link uit eerdere post) is totaal niet representatief, want hij meet idd maar een paar aspecten van het IQ (en laat dit nou juist de dingen zijn waar ik altijd goed in ben, terwijl ik vreselijk slecht ben ik het taalkundige aspect). Daarnaast wordt tijd niet mee genomen en snelheid is juist een heel belangrijk aspect van het IQ. Door mijn werk weet ik wat mijn IQ is en dat is dus écht niet 180 (mocht mn werkgever willen ).
Hahaha, volgens deze test 160! Hmmm......meestal was het wel rond de 135, maar dit is wel absurd hoog...
ligt het aan mij... ik kom hier echt niet uit ik dacht aan 8.. Mary is 16, haar broer 4x jonger = 4 Mary is 2x zo oud als haar broer = 8
ik snap hem nog steeds niet Je zegt dat het verschil 12 jaar is, maar ze vragen toch naar de leeftijd en niet het verschil? ( voel me nu heel blonT) ik zou dus echt denken 8... 16 jaar oud is Mary : 4 = broertje is 4 jaar. Mary is 2x ouder dan haar broertje van 4 jaar = Mary is 8 jaar
140 gescoord. Geloof er geen drol van Overigens wat anderen al hebben gezegd mis ik toch wel behoorlijk wat meer vragen op andere vlakken e.d. Dus nee, deze test neem ik niet serieus.