Haha lekkere vragen he! Als Mary nu 16 is en haar broertje is 4 (klopt), dan is ze 12 jaar ouder. Dan kan het dus niet zo zijn dat ze 8 is als hij 4 is, want dan zouden ze ineens maar 4 jaar schelen. Dus dan zou ze een paar jaar niet jarig kunnen zijn Als hij 12 is, dan is zij 24 (weer die 12 jaar verschil) en is ze dus ook 2x zo oud. MIsschien moet ik mn iq ook maar testen
Nee, Mary is nu 16. Dat is 4x zo oud dan haar broertje. Hij is dus 4. Zij is dus 12 jaar ouder. 12x2=24 jaar. Als Mary 24 is, is haar broertje 12
Ja, ik had net ook al gegoogled en bleek dat meer mensen hem lastig vinden.. vind de vraag zo krom geste;d
Mary is nu 4x zo oud als haar broertje. Zij is 16, hij moet dus 4 zijn. Zij schelen dus 12 jaar in leeftijd. Tien zij 8 was, was hij er dus helemaal nog niet De enige leeftijd waarop ze 12 jaar kunnen schelen EN zij 2x zo oud kan zijn als haar broertje, is dus als Mary 24 is. Want; Mary is 24, broertje is 12 ( 12 jaar jonger en de helft van 24)
De eerste vraag was me al te moeilijk haha. Heb dyscalculie en elke test waar dus rekensommen in voorkomen maken de uiteindelijke score veel lager. Ooit een officiele iq test gedaan daar kwam 85 uit , toch vreemd als ik allemaal 10en haalde voor taal. Puur op het rekengedeelte zakte ik..
Haahaha volgens mij is er iets mis met dat landelijk gemiddelde van 100 als hier 99% hoger scoort.... Of zou heel misschien deze test onzin zijn
Dat en het feit dat mensen met een laag iq minder geneigd zijn zich op een forum te begeven.... En denk dat er een aantal wat bij doen hahaha
Ik heb de test gedaan en haal 130 ... Maar hier worden 20 vragen gesteld. Bij een officiële test krijg je er een paar 100 ...