euh...150..... maar....normaal gezien ben je bij 130 hoogbegaafd....Ik geloof nooit dat deze test een doorsnee score gebruikt. Vaag zo!
Bij deze test 140. Maar daar klopt natuurlijk niets van. Heb nooit een test gedaan maar heb zonder problemen vwo doorlopen en daarna hbo plus een post hbo opleiding gedaan. Zal vast niet heel laag zijn.Maar hoogbegaafd ben ik zeker niet Leer gewoon makkelijk.
Weet alleen die van mijn kinderen . Getest op audiologisch centrum om te kijken of zoon speciaal onderwijs nodig had. Was 119 en 2e keer 121. Duidelijk niet nodig dus . Getest ivm spraakachterstand en motorische achterstand. Leert verder echt moeilijk dus veel heeft hij er niet aan. Dochter getest ook ivm spraak achterstand en was 131. Zij loopt met alles duidelijk voor dus was niet verbaast. Leert ook erg snel en kon in groep 2 al rekenen, lezen en schijven. Bijde boven gemiddeld maar ben wel benieuwt van wie ze het hebben. Niet van mijn en partner is volgens mijn ook niet boven gemiddeld slim. Telefoon pakt de test niet en partner kijkt Ajax op de pc
Ik redeneerde: C en D zeiden hetzelfde en ze kunnen niet allebei liegen. Dus zeggen ze de waarheid. Als C dus fraudeert, heeft B ook gelijk. Betekent dat A liegt en dat C fraudeert. Ik had overigens 160 en in tegenstelling tot een hoop anderen, heb ik alle vragen wel gewoon gemaakt.
Toevallig hier is mij zoontje ook getest ivm spraakstoornis en ze vroegen zich af of we hem niet overvroegen en hij mischien een kaag iq zou hebben. Met 120 heeft hij die niet Zit jou zoontje niet op speciaal onderwijs ?
Hihi... Die opmerking hoor je vooral bij mensen met een hoger iq. Hier vele jaren geleden getest op 128.... En deze test heeft echt niks weg van een officiele test Ooit de mensa thuistest gemaakt en werd uitgenodigd om de echte mensa-test te komen doen. Maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik geen zin had om oppas te zoeken Beetje luiheid dus eigenlijk
Nou, het was een hele moeilijke test hoor! En IK scoor 140... Ik vind mezelf nu geweldig slim...wahahahahaha