Denk dat ik het laagste scoorde weet het wel zeker ik haalde maar een score van 60.. Vond ze gewoon ontzettend moeilijk. Mijn echte iq is performaal 69 en verbaal is 98 samen maakt dat 82. Ik ben dus laag/gemiddeld. Om te huilen gewoon. Maar ja het is niet anders. Er moet er toch een zijn die niet zo slim is en dat ben ik bij deze. Ga je normale vragen aan mij stellen zal ik wel beter uit de verf komen hoop ik. Maar dit soort vragen zijn de norm. Voor iq testen.
Mja zonder hoog en laag... Geen gemiddelde he Zou er dus zeker niet om gaan huilen maar gewoon doen waar je goed in bent en bij voorkeur ook nog leuk vind.
150 volgens deze test. Vind dat zelf wel erg hoog hoor, had volgens mij op de officiele testen rond de 135/140.
Ik had 2 jaar geleden volgens mij 150 ofzo... Maar volgens mij ben ik na mijn bevalling wat punten verloren...
Nee was niet nodig. Hij volgt nu Logepedie 2x per week naast school en hij gaat redelijk mee met de rest. Er zitten nu wel 30 kinderen in de klas wat erg veel is maar daar kan hij redelijk goed tegen. ( begin van het jaar 21 kinderen) omdat hij wel erg verlegen en terug houdend is krijgt hij onder schooltijd op woensdag appart les ik een klein klasje van 8 om Zelfvertrouwen te krijgen . Aangeboden door school en ben er erg blij mee want pikt het goed op
Ach meid, het is een vage test hoor, ik scoor dan 140 maar maar ik ben echt niet slim haha. Wel ben ik goed in logisch denken, dus ik denk dat ik het daar aan te danken heb. En als ik hier altijd lees hoe goed jij het voor elkaar hebt in je eentje, een supermama bent èn altijd een lief woord en goede adviezen geeft! ik denk dat je meer aan jouw kwaliteiten hebt, dan een hoge score hier met zo'n testje!
Volgens een officiele test 130 En volgens deze ook.. Maar toch zou ik er nooit honderd procent vanuit gaan dat een internet test klopt..
Geweldig dat iedereen zo'n bizar hoog IQ heeft op die ene test. Op FB staat de test ook en daar zijn een aantal kennissen zo trots op hun monsterlijk hoge scores. Ik zal ze dit topic maar niet laten lezen .
Volgens mij klopt er niets van. Vriend en ik hebben beide gemaakt, en hij had bij de helft hele andere antwoorden ingevuld, en overige helft zelfde antwoorden dan ik. En beide een score van 110.
Ooh het is wel te merken dat ik puntjes heb verloren, want ik had dus niet in de gaten dat er in de openingspost een link zat naar een test! Daar scoorde ik 140.. maar er waren er een paar die ik eeeeeecht niet wist... :S En joh, een getal zegt niets, ik heb bijv hbo gestudeerd maar mijn vriend is met sommige dingen echt wel 'slimmer'! Ik ben erg theoretisch ingesteld terwijl hij veel weet door levenservaring