Ik ben briljant: 160 puntjes!!! Ik ben ook best wel handig in dit soort testen en scoorde ook wel goed hierop, maar het is natuurlijk geen goede test. En met 20 vragen kun je dat ook niet echt verwachten.
Dat er mensen nog serieus op ingaan en de test doen om vervolgens hier serieus te antwoorden met een hoog getal vind ik het meest hilarische haha
Ja natuurlijk, het is leuk als een test je zegt een hoog iq te hebben. Of de test nu wel of niet klopt, de uitslag is leuk haha
Op deze test 160. Wie kan mij vertellen hoe vraag 18 in elkaar steekt? Ik vreet me helemaal op omdat ik er niet uit kwam...
Huh wat een rare test heeeeee. Ik heb bij ongeveer 6 vragen op 'weet ik niet' geklikt en krijg toch een score van 110. Voel me opeens slim
100, gemiddeld dus. Zulke testen zijn niet voor mij weggelegd. Snap nooit iets van die cijfers.. heb ook andere testen van MBTI gedaan als trainings onderdeel van mijn, nu huidige, functie. Deze waren nog iets pittiger. MBTI heeft ook leuke dingen... bijvoorbeeld; welk type ben jij. Weet niet of dit ook online staat.
Heb hem nog een keer gedaan. Zonder de antwoorden hier te bekijken en alle vragen te beantwoorden het was nu 110.. Pff gelukkig maar. Soms mag je de dingen wel eens over doen pff. haha en beter tot je laten nemen. Beter dan die 60 van gisteren en nee ik heb niet gesmokkeld.
Vond het een rare test... Ga nu die van bnn doen, kijken wat het daar is. Leuke bezigheid voor op een regenachtige dag
Met deze test 180.. yeah right.. Bijna niet van deze wereld staat er dan bij. Ik denk dat ik in het echte leven tussen de 120 en 130 zit. HBO werk- en denkniveau.