Help me even dames... Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe inboedel.. Binnenkort gaan we verhuizen en ik wil eigenlijk mijn oude meubels dan inruilen voor nieuwe. Onze huidige meubels zijn namelijk kapot gebeten door onze hond Deze hond gaat trouwens niet mee verhuizen.. dus onze meubels zijn straks wel veilig Maarrr... Ik wil eigenlijk niet te veel geld uitgeven Maar het moet wel degelijk spul zijn, dus niet die ik na twee jaar weer kan inruilen.. Hebben jullie goede tips, waar we een leuke inboedel kunnen scoren?? Ik wil dan wel een complete set; eettafel + stoelen, salontafel, tvkastje, dressoir, (eventueel bergkast). Bank hoeft niet persee...die kan nog wel mee
Ik kreeg van de week een folder, ik dacht woonsquare, complete set voor een vaste prijs. (Kast, tv kast, tafel enz voor bijvoorbeeld 1700) Geen idee hoe de kwaliteit is.
Een paar weken geleden heb ik per ongeluk onze tafel verpest. Flesje remover laten vallen op me tafel. Helemaal geschuurd en geverfd in landelijke stijl. Wilde ook wel een salon tafel in zelfde kleur. Voor 35 euro op marktplaats een tafel gekocht (eiken)en geverfd Super geworden!
voor zover ik weet is dat niet zo'n barre kwaliteit... tenminste niet toen wij gingen kijken voor meubels, paar jaar geleden...
Kijk is op Voordelige Meubelen , Bankstellen, Hoekbanken, Landelijke Meubels, LongChairs en Eiken meubelen vindt u bij de Meubelwinkel A-Meubel in Amersfoort daar hebben wij onze meubels vandaan
Onze tv meubel (teak) komt van marktplaats, opium teakhouten salon tafel van de weggeefhoek en eetkamer(teak) tafel+stoelen bij leenbakker weg. En dan hebben we nog een brocante kast van mijn ouders gekregen en opgeknapt. Alles bij elkaar voor weinig geld En teak past overal bij!
Bedankt voor jullie tips dames! Wij hebben in het nieuwe huis een houten vloer.. Wat past daar het beste bij? Qua kleur.. Vind dat best moeilijk om in te schatten..
Dat hangt van de kleur van de vloer af.... Wij halen veel meubels uit Duitsland... xxlutz of Albers hoofdzakelijk. Scheelt aanzienlijk in de prijs met Nederland....
Dit kan best leuk zijn met landelijk.. een beetje grof wel je moet er van houden. Wat ook leuk kan staan zijn donkere meubels. Tsja ik heb niet echt tips. Wel een leuk huis vind ik
Ik zou gaan voor landelijk. Aangezien de keuken ook landelijk is. Wel een vreselijke openhaard, daar zou ik echt een andere voor weer plaatsen. Hadden de vorige bewoners een groot terrarium? Of zag ik fat verkeerd?