ontzettend bang ben ik van IT brrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik kan hem nog niet zien! nachtmerries van gehad..
spinnen en draaideuren! denk dat me moeder me er vroeger n keer tussen heeft geknepen toen ik weer eens rebels was zou niet weten waarom anders want ben er doodsbenauwd voor en wil altijd als eerste erin staan zodat ik er snel uit kan ohh en als ik dan te dicht op deur loop dan stopt ie weleens en dan raak ik helemaal in paniek
Esmee vind Chucky een mooi popje! Zoals ze het zelf zegt! .. Staat bij ons levensgroot in de videotheek..
Jumanji! Daar zat een levensgrote spin in, sindsdien heb ik echt een enorme angst voor spinnen. Als het echt een grote spin is en hij raakt me aan, dan kan ik wel huilen van angst
Heb precies hetzelfde, verschrikkelijk dingen die clownen. Die enge hoge witte ogen en zo'n rode grote lach, bah nu ik dit aan het tikken bent loopt het kippenvel over mijn rug. Wat een vieze enge dingen zijn die clownen zeg! En nog een jeugdtrauma, ben vroeger een keer aangevallen door een schaap. Ik was een meisje van een jaar of 4 en liep samen met mijn broer en mijn neefjes en nichtjes in een weiland met schapen en lammetjes. Dus ik ging de lammetjes opjagen en vond het machtig mooi dat ze keihard gingen wegrennen voor mij. Tot dat die "grote" schaap zich omdraaide en mij aanviel. Heb nog nooit zo hard gerend als toen. Oh wat was ik bang. Moet nog steeds weinig van schapen hebben. Mijn schoonouders wonen op een boerderij en als ik met mijn zoontje bij de schapen ga kijken en er staat er dan een te stampen in zijn hok, bah dan zie ik de hele film weer voorbij spelen. Nu 28 jaar later hebben we er wel veel lol om, hoe ik als klein meisje in mijn mooie lieve kleine schattige rokje die beestjes aan het opjagen was.
geen film, maar toen ik 4 was is mijn huig er bijna afgeweest door zo'n pvc buis waar je besjes mee schiet. De rand kwam tegen mijn huig aan. Dit zie ik ook gewoon nog voor me, is echt mijn vroegste herinnering. Mijn kinderen mogen later ook echt niet met die dingen spelen.
haan, vroeger toen de oma van mijn moeder nog leefde gingen we vaak bij haar op bezoek in turkije en zij hadden een haan. Die haan vloog altijd op mij af en beet me in mijn oorlel. Nu nog heb ik er last van als we naar het huis in turkije gaan, niemand woont daar meer, die haan is er natuurlijk ook niet meer, maar toch ga ik gebukt langs de plaats waar ooit de haan heeft gezeten.
Ik ben nogsteeds bang voor spookhuizen hahaha als kind ben ik toen in een spookhuis geweest waar van die slingers hingen waar je met je karretje doorheen ging... end aar ben ik toen zo van geschokken dat je aangeraakt werd gelukkig mag dat niet meer aangezien die slingers in de knoop om je nek kunnen gaan zitten... maar nogsteeds ben ik bang voor spookhuizen
Ik heb nog nachten nachtmerie's gehad van jurasic park. dacht dat ze echt door de straat kunnen lopen. en nog kan ik 'enge" films slecht zien te grote fanatasy trouwens die fortune cookies in IT ik hoef die dingen nog steeds niet en de aflevering van "kippenvel" met de buikspreek pop. heb gelijk mijn porceleinen pop uit mn slaapkamertjes verbannen destijds
Ik was ook altijd zo bang door die verhalen van "Are you affraid of the dark" Daardoor dacht ik dan wekenlang dat ik bv in een spiegel zou worden getrokken en er nooit meer uit zou kunnen komen, en dat er een trol onder mijn bed lag, en dat de buren een enge kelder hadden waar ze mij gingen opsluiten. Haha En ik had IT stiekum gezien toen ik 9 was. Op mijn zus haar kamer, op haar tv. Daarna durfde ik een jaar 's nachts niet naar de WC. En ik keek onder het douchen altijd in de douchekop, geen seconde de andere kant op. Ik dacht dat It daar uit zou komen namelijk. En ik had een keer in Goede Tijden gezien dat iemand een dood konijn met een spuitje er in had verstuurd. Daarna keek ik altijd eerst onder de dekens of daar niet een dood konijn lag 8) En ik sla nu nog steeds de dekens eerst uit (niet dat ik nu nog bang voor dat konijn ben hoor)
nou ik heb (en dat is een huidig traume, geen jeugdtrauma) onlangs de film gezien paranormal activities GEEN AANRADER potverdikke wat was ik bang na die film,,,brrrrr en me broer zei nog dat het niets voor mij was
Die is idd heel erg eng....Vooral omdat het net echt lijkt doordat het met zon handcamera is opgenomen! Je zal het maar meemaken...
Niet echt een trauma want ik vind het nu niet meer eng, maar vroeger...... Het melodietje van Dr. Who Erik Engerd