Vuur , ben echt doodsbang voor vuur en vuurwerk Weet niet waarom maar ik moet er niets van hebben ... Lieveheersbeestjes het is sinds een paar jaar iets minder geworden met de angst ... Er was een aflevering van de smurfen met een zwarte smurf die de hik had of zo en als hij iemand aanraakte kreeg diegene dat ook , doodsbang was ik als ik het zag !
Jeetje, heftig! Ik vermoed dat het deels een schreeuw om angst was en deels een dreigement. Haar toenmalige relatie liep niet goed ( ex ging vreemd enz). Maar nu zit ze weer lekker in haar vel, heeft een super vent die haar heel gelukkig maakt en geniet van haar kleinkind!
wat ben ik blij dit te lezen ben er ook bang van. en van vlinders en andere dingen die vliegen (gewone vliegen gaan nog, bijen vind ik eng omdat ze kunnen steken) heb niet alles gelezen, een paar bladzijden en daar kwamen een aantal dingen al in voor waar ik ook bang voor ben (nog steeds) * enge dingen onder je bed (ga dus ook niet slapen met mijn been buiten het bed hangend * open trap, dat iemand je voeten vastpakt. * lieveheersbeestjes en vlinders. zolang ze niet in mijn buurt komen gaat het goed. paar weken geleden zat er ineens een lieveheersbeestje binnen bij mijn ouders. mijn moeder vroeg zich al af waarom ik ineens gilde * spinnen, maar dan wel grote. kleintjes gaat redelijk (ligt eraan waar ze zitten) * in een spinneweb lopen, dat vind ik zo eng, het idee dat er daarna een spin over je loopt en je het niet weet * donker. ik zie zogenaamd altijd van alles en ik maak mezelf ook altijd heel erg bang * en dat masker van scream, als ik eraan denk word ik al bang die ene film dat er iemand in de bioscoop vermoord werd (in de wc) als ik naar de bios ga pak ik altijd de wc naast de muur (das maar 1hokje naast je) en als het kan kijk ik even of er niemand in zit (en moet ook om mezelf lachen) het leuke is, ik ga nu even de hondjes uitlaten (en maar vlug terug naar binnen) (oh wacht, de achterdeur bij mijn schoonouders, als je naar de wc gaat moet je terug met je rug langs de achterdeur (en dan er bijna tegenaan) dat vond ik altijd zooooo eng? bang dat er iemand achter het glas stond die me zou pakken of het glas in zou slaan ofzo? de deur kon wel helemaal open, als er geen schoenen stonden. ik zorgde er altijd voor dat hij helemaal open kon)
Dat is zó'n leuk liedje!! En 't is trouwens van Klein Orkest, niet Peter Jan Rens Ik hoorde 'm laatst weer en hoewel ik niet begreep dat ik dit liedje als kind al zo leuk vond en niet eng, moest ik er nu nog steeds heel erg om lachen. Vooral de zin: "Meestal komt 'ie 's nachts.....maar altijd onverwachts....voor je het weet ben je geslaaaaaaaacht!" Hihi! Maar ok, ik snap dat het voor veel kinderen heel eng kan zijn. Dat wel.
er was vroeger zo een serie over brandweermannen (engels) en dat keken ze bij ons thuis dus. en dat vond ik soms zo heftig dat ik 1x echt heel hard heb lopen gillen........ weet iemand hoe die serie heet toevallig?
Ik ben bang voor de bal. Altijd als iemand een bal vast heeft ben ik bang dat ze m naar mijn hoofd gooien en duik ook echt weg als ik iets denk te zien vliegen. Je raadt het al, werdt met balspellen op school dus ook altijd als laatste gekozen
- Wespen - Clowns - Donker Vooral die wespen, nu het mooi weer wordt houd ik overdag angstvallig de ramen en deuren dicht. Zondag zat er een koningin binnen op zoek naar nestruimte, ben er 2 dagen later nog niet overheen
Ik dacht dat ik de enige was die bang was voor die trollen uit David de Kabouter. Ik heb er nachtmerries over gehad. Met die lange snotslierten uit die neus, bah!! En inderdaad Rescue 911. Hierdoor ga ik voordat ik ging/ga slapen of als ik de deur uit ga alles 3 keer checken of ik alles heb uit gedaan. Ben ontzettend bang voor kortsluiting of brand. En liften, de benauwde ruimtes en het idee dat je vast kan komen te zitten, bah.
Taran en de toverketel.. Ging met mn tante naar de bios, in de pauze huilend naar huis. Heb hem al jaren hier in huis liggen (heb hele leuke ouders..) Maar ik durf hem niet te kijken Rescue 911.. dat meisje wat klem zat in een put.. OOIT als kind gezien, en ik dacht er toevallig laatst nog aan, brrrr..
Ik heb ooit eens een film gezien over een zwembadmonster (tekenfilm volgens mij) dat uit de roosters van het zwembad kwam.. Hoe erg ik mezelf ook aanspreek erop.. ik moet niks van zwembadroosters hebben Golfslagbad in centerparcs? ga ik niet in.. heb je dat rooster gezien aan het eind/begin? weet je hoe groot monster daar doorheen past?
Het is niet zozeer dat ik ergens bang voor ben... Toen ik een jaar of 1,5 was liet ik mij bosvruchten yoghurt voeren door mijn vader. Vraagt mijn vader: "lekker he?" Ik knik verwoed met mijn hoofdje ja en doe mijn mond open voor het volgende hapje. Vader: " dat zijn allemaal beestjes in de yoghurt" Waarop ik dus alles uitspuugde. Toen ik wat ouder was(jaar of 8, in de tussen tijd at ik nog steeds geen bosvruchten yoghurt/kwark etc) Dacht ik slim te zijn en deed ik de yoghurt door de zeef. Zegt mijn vader: " Kijk Marieke, er zitten nog allemaal pootjes in van de beestjes.. Kijk maar, ze bewegen nog....." Met als resultaat dat ik nu bijna 25 ben en nog steeds geen bosvruchtenspul eet(bosbeestjesyoghurt:x)
Haha!! Heb ik ook! Ik heb dan altijd het gevoel dat we in een hororfilm zitten. Dat dat luik dat opengaat en er haaien uitkomen!
IT en Chuckie zijn leuk!! Ge-wel-dig die films Hi, I'm Chuckie, wanna play? hihi en die ogen erbij Spinnen ben ik wel doodsbenauwd voor trouwens.. geen idee waarom, altijd al zo geweest, dus niks nieuws.. Voor de rest ben ik eigenlijk nergens bang voor