mijn man krijgt altijd in december loonsverhonging (standaard elk jaar) rond de 150 euro extra en dan ook nog geld omdat hij tot december niet ziek is geweest rond de 400 euro...
mijn kerstpakket van het gastouderbureau alles in het zilver en wit leuke kaarsen, leuke tas 4, leuke stenen schaaltjes. Potje olijven,potje pesto, potje tapenade, soort lange vingers om mee te dippen, kaaskoekjes, servetten, zak spekjes, doos koekjes en de rest weet ik niet meer. Mijn man krijgt ook nog 250 euro en loonsverhoging (en 2 kerstpakketen)
Ik heb dit jaar een waardecheque gekregen en een boekje waar we zelf een kadootje mogen uitzoeken. Vond het wel leuk. Beter dan de chocoladefontein van vorig jaar.
Ik heb nog geen pakket gehad maar dikke kans op 75 euro aan vvv bonnen ( zorg).. Beter als de frans bauer poster die ik 3 jaar geleden kreeg , ook in de zorg .. Vind het een leuk pakket, kan ik zelf iets mooit kopen, waarschijnlijk voor Esmee
Vandaag ook mijn kerstpakket gehad...vind dat uitpakken altijd zo leuk haha Ik had een mooie doos met een spaghetti pan met volop italiaanse lekkere dingen, vind het een leuk pakket en ga ook zeker die pan eens uitproberen want die had ik no geen.
Ik hebgeen idee wat dit jaar krijgen. We zijn dit jaar samen gegaan met een andere zorg instelling dus dat is afwachten. Maar slechter als vorig jaar kan bijna niet. Toch zat er in mijn pakket, balsamicoazijn, zeezout, olijfolie en een kook boekJE.
Hier al 3 jaar niks .. Dit jaar logische want werk niet maar de andere twee jaren daarvoor moest je blij zijn met een kaartje
Wij mochten zelf uit verschillende cadeau's kiezen. Waren verschillende dingen voor in huis, maar ook toegangskaartje voor dingen en je kon ook doneren aan een goed doel. Vond dat erg leuk van mn baas. Ik heb voor een wijnpakket gekozen met een paar heerlijke flessen wijn.
hier denk ik geen kerstpakket. Ik natuurlijk niet want zit in de WAO Maar mijn mans contract word niet verlengd. Dus per 1 januari moet ie oprotten. Nog niks gehoord ofzo over een kerstpakket dus denk niet dat ie 'm nog krijgt. Bij mijn moeder op dr werk kregen ze vorig jaar een paraplu. Woeptidoe
Ik krijg zo'n ' tinteling ' , kan je zelf op internet iets uitzoeken ... hoop dat er iets leuks bij zit ..
Mijn kerstpakket... Een rare vent met een kerstmuts op! Verder is hij bijna helemaal naakt... Maar heeft hij een rode leren string aan...met witte bont aan de randen... En draagt hij n kerstsok in zijn handen met MERRY CHRISTMAS..... * verbeeldingen zijn soms zoooo mooi
Werkelijk nog geen idee Ook in de zorg en wij zijn ook samengegaan, dus zal mij benieuwen Vidn het ieder jaar weer leuk hoe ik mensen over straat zie gaan met hun kerstpakketen en dan ben ik al helemaal nieuwschierig wat er in zit hahaha
Morgen krijg ik mijn pakket mee, volgens mijn collega is het een oosters pakket met wokpan enz.. Mijn vriend krijgt hem de 20e, tijdens de kerstbrunch
ik zit ook in de zorg maar toch heel mooi kerstpakket: we konden kiezen uit een boekje van carrousel en ik heb een hema cadeaubon uitgekozen
Stuur maar op! Sleep er al jaren een mee overal waar we heen gaan.....en geef het vaak weg als cadeau, hahaha, dacht dat iedereen het leuk vindt
wij krijgen een uitgekozen pakket...ik geef hem aan mijn moeder want die krijgt er nooit geen...zit in de ziektewet... en vriend krijgt 2 cadeaus voor ongv 70 euro....we gaan met allebei de bazen uit eten....ik vind het nogal!