Vorig jaar mochten we iets uitzoeken uit een boekje en toen heb ik een hangmat gekozen (de rest waren sporten als een half uur paard rijden, nordic walking etc.) Dit jaar een Fair Trade pakket gekregen, met allemaal eerlijke spullen. Zaten ook 2 blauwe waterglazen en een blauwe karaf bij. Vond dit wel een erg goed initiatief, ipv bakjes paté waar een dier voor heeft moet lijden.
Mijn man krijgt altijd een vrijedag en een einde jaars uitkinring en ik heb een tinteling gehad en ga voor een linne doek en krijg ook ene einde jaars uitkinring
Ik krijg niks ( ik werk ook niet, ) maar mijn schoonmoeder geef ik een pakket. Met eten en een paar leuke dingetjes. Mijn vriend heeft nog niks, dus nog geen idee,
Ik zoek ze zelf uit, dit jaar een (scheur)kalender, lekkere bonbons en E 50 aan irischeques Aangezien we beiden bij het zelfde bedrijf werken, is het wel lekker. Verder dit jaar geen bonus maar een extra storting voor het pensioen.
Mijn man krijg altijd 250 euro kerstbonus plus zijn salarisverhoging en dan ook nog een kerstpakket. Hij wordt goed verrwend. Hij heeftzijn pakket nog niet gehad maar de voorgaande jaren waren het wel leuke pakketen, ik ben benieuwd
wij hebben allebei een bon gekregen een persoonlijke noot heet dat... kun je via een website wat uitzoeken... niet ondankbaar bedoeld maar de ouderwetse kerstpakketten vind ik toch echt veel leuker.... gezellig saampies uitpakken voor sinterklaar kregen we dit jaar eens een keer geen chocolade letter maar een hele mooie pluche kika beer.... daar ben ik echt super blij mee...
Mijn man had een sportief kerstpakket met euh van die kleine halters, water, fruit, rijstwafels chocola, sap en dat soort gezonde dingen, ik krijg op werk elk jaar parfum, vorig jaar J'adore gehad en ik heb mijn vaders kerstpakkket ook in beslag genomen die was beetje saai, namelijk een pak bami, kroepoek, pakje satesaus, kerstkransjes, schuimpjes, en gebakken uitjjes..
Ik heb een wokpaket gekregen. Met natuurlijk een wok, een theedoek, ovenhandschoen, groene thee, chocolaatjes, mie, ketjap, pindasaus, bamboe, snijplank, chippies, rice snacks en servetten.
ik krijg niks jammer genoeg bezuinigingen he maar manlief wel leuk pakket gehad een engels pakket met allerlei eetenswaaren erin van engelse drop tot aan toast erg leuk vind ik hem
Ik krijg een weekendtas met allerlei etenswaren + drank erin, echt een ouderwets kerstpakket dus! Wat mijn vriend krijgt weet ik nog niet...
ik krijg denk ik niks. vorig jaar tenminste ook niks gehad (viel wel tegen, want bij vorige werkgevers kreeg ik latijd ene heel leuk pakket!). ik reken in ieder geval nergens meer op. vriend krijgt altijd vanalles. zowiezo een mooi pakket van zijn werk, met vaak iets handigs erin (een keer een mooie leren weekeindtas, bijv. echt gaaf!) en allerlei lekkers. daarnaast krijgt hij ook vaak veel wijn (fijn voor hem, maar ik mag daar natuurlijk nu niks mee...) en van 1 cliënt krijgt hij latijd iets chocolade-igs. dat kreeg hij vorige week, en is nu bijna op (hee, niet ik alleen, hoor; hij net zo goed!). verder krijgt hij als het goed gaat met het bedrijf ook een bonus. wij mogen al met al dus heus niet mopperen. vind het zowiezo flauw als mensen dat wél doen: je KRIJGT iets, da's toch al leuk? nou dan...
hier krijgen we em vrijdag! we vinden alles goed als het maar niet weer een weekendtas is...we stikken van die dingen hahaha
Geen idee.. Moet 'm nog krijgen.. Als ze me niet vergeten.. M'n vriend heeft altijd een super pakket.. Die krijgt een gewoon pakket, een rolade en een 4 dikke stukken varkenshaas en dan had hij vorig jaar nog een enveloppe met inhoud.. Daar krijgen ze zelfs met sinterklaas een pakket, helaas dit jaar niet.. Dus nu moeten we afwachten wat het kerstpakket wordt..