wat is jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wondertje, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hmm. bij ons bedrijf gaan de zaken denk ik erg goed,haha!
    Krijg bonus zo'n €500, een kerstpakket een rollade en daarnaast gaan we uit eten en naar het theater...
    Maar ben ik ook superblij mee!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

A.S Watson?

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn man kreeg een bbq :)

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik werk niet dus krijg niets (wel jammer, dat uitpakken is altijd wel erg leuk). Mijn man z'n vorige werkgever bedacht elk jaar weer iets bijzonders, hij is per 1 december daar uit dienst maar z'n ex-baas zei da thij zoiets leuks had bedacht weer dat ie hem ook kreeg, dus daar e nik wel heel benieuwd naar!

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Mijn man heeft altijd een leuk pakket.
    dit jaar was het een ijspakket.
    met een ijsmachine erin en alles om zlef ijs te maken.
    erg leuk vin dik.
    volgens jaar zomer lekker met naomi zelf ijs maken

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Heb een winstuitkering van 600 euro gehad en mijn kerstpakket bestond vrijwel alleen uit chocolade in alles soorten ,je kan het zo gek niet verzinnen. Ooit gehoord van chocolade met stroopwafel :)

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Yep. :p

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hier ook het kerstpakket gekregen, na ja uitgezocht.
    het gaat bij ons ( lucardi-kijkshopgroep) met punten.
    dus kon op internet alles uitzoeken tot mijn punten opwaren.
    dat waren dus : een nieuwe thuistelefoon met antwoordapparaat,
    glazen( want de laatste dagen vallen ze me allemaal uit mijn handen echt erg)
    en van die turkse koffiekopjes met licht en donkergroen.
    ( heb een groentik)
    dus best wel tevreden hahah

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gisteren mijn kerstpakket gekregen:
    kopjes, thermoskan, koekjes, negerzoenen, thee, koffie en een bon van de Byenkorf.
    Echt leuk allemaal!

10. augustus

augustus Niet meer actief

Ik vind mn kerstpakket altijd leuk, dit jaar was ie ook weer zo leuk. Een pakket met een houten fotolijstm kaarsjes, kop en schotel, melkkannetje, suikerpotje, dienblad en allerlei lekkers.. Echt een kado!

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

we mochten dit jaar niet klagen he? Vind het een leuk pakket!

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik werk bij een grote uitzendorganisatie.

Normaal krijgen wij een kuntwerk oid (niet om erg gelukkig van te worden) en dit jaar zouden wij dezelfde tas krijgen als de uitzendkrachten. Helaas. er was een tekort aan tassen, dus wij hebben allemaal besloten onze tas in te leveren, zodat de uitzendkrachten er wel eentje hebben.

Tja.. Dit jaar dus geen kerstpakket. Ik snap niet dat ze niet gewoon iets leuks kunnen doen (zo'n keuzebon oid). Mijn bonusregeling is nog niet rond, de eindejaarsuitkering is van 2 naar 1% gegaan, en het is nog maar de vraag of we die krijgen.

Om eerlijk te zijn baal ik toch wel. Normaal kregen we zomaar een euro of 600 bonus per kwartaal + een leuke uitkering aan het einde van het jaar, en dan krijg je een nieuwe, hogere, functie, krijgen ze het niet voor elkaar om een bonusregeling te bedenken. (nu al 9 maanden, dus 1800 minder) toch balen.

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hmm ook toevallig de appie?
    Ik heb hetzelfde gekregen.

14. Tennes

Tennes Niet meer actief

Een wereldwinkelkadobon van E25 met een reep chocola. Ik vind het een leuk extraatje :)

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik ben wel heel tevreden met mijn pakket, vorig jaar een tinteling, dit jaar een doos vol met: een donut-maker, donut mix, negerzoenen, chocopoeier, appelsap, slagroom, roompate, krakelingen, popcorn, marshmallows, pepermuntjes, toastjes, dorito chips en een soort zoutstelletje van glas maar dan de grote van een drinkglas.

mijn vriend zei dat ie een hollandpakket had, wat het inhoud, zie ik straks, hij heeft nu kerstviering en dan krijgt ie het.

vind dat je zowiezo niet mag klagen, als je al iets krijgt, veel bedrijven doen er niet eens aan. ik krijg ook nog een winstuitkering.

16. Mijn werkgever doet niet aan kerstpakketten (gelukkig heb ik per 1 januari een andere baan... ;) ), maar mijn man krijgt er ieder jaar wel 5(!), één van zijn werkgever en een aantal van zakenrelaties. Het meeste gaat naar een stichting die er onder andere een kerstdiner van maakt voor mensen die het moeilijk hebben...

17. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Mijn man heeft gisteren zijn kerstpakket gekregen onder het genot van een hapje en een drankje kon je even bij babbelen en bij afscheid de doos mee nemen. Er zat een ijsmachine in en allerlei toebehoren om ijs te serveren en te garneren echt super mooi. Die van mij heb ik nog niet.

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bijna :) Etos ,maar we hebben wel dezelfde kerstpaketten. Veel chocolade was het he?

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

wij hebben nu 3 van de 4 pakketen binnen en alle 3 zijn het Italiaanse pakketen! Haha maar wel allemaal andere gelukkig :)
    Vandaag de laatste ben erg benieuwd.

20. Saaya

Saaya Niet meer actief

denk dat ik dit jaar geen kerstpakket krijg, heb ik niet genoeg voor voor het uitzendbureau gewerkt ben ik bang :rolleyes:
    Maar ik treur niet hoor, vorig jaar was het een pot engels drop, en dat mag ik niet eens eten ivm een allergie... :rolleyes: Lekker nuttig dus..

En ik denk ook niet dat de school de studentwerkers iets geeft..

Ben wel benieuwd wat mijn vriend krijgt! Die heeft ieder jaar echt hele aparte (en dure) dingen vind ik!

Deel Deze Pagina