H&M bon t.w.v 500 euro

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje1, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Hallo meiden!

ik heb laatst een keertje mee gedaan aan een enquete op internet, dus ik werd vandaag gebeld van; hallo mevrouw heeft u laatst meegedaan aan die en die enquete? Dus ik: ja dat klopt, hoezo?
    Ja er zijn 100 mensen geselecteerd, en daarvan worden er 10 weer geselecteerd die die bon krijgen, en u valt onder de 100 geselecteerden..
    dus ik blij, en vroeg wanneer ik te horen kreeg of ik heb gewonnen, en hij zei dat dat voor het einde van het jaar nog was. Alleen toen begon hij me ineens iets aan te smeren van energie bedrijf e-on, daar ben ik niet op ingegaan, omdat ik gewoon bij mijn huidige energie leverancier wilde blijven.. maar achteraf dacht ik, belt die vent me niet gewoon om me wat aan te smeren? en is het straks onzin van die h&m bon?

heeft 1 van jullie hieraan mee gedaan? of heeft 1 van jullie misschien ook een keer zo'n telefoontje ontvangen?

ben erg benieuwd of het nou onzin is of niet?

bedankt alvast!

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik denk persoonlijk dat het de grootste onzin is. De kans dat je 1 van die 10 ben tis denk ik 0% omdat ze alleen maar bellen om je iets aan te smeren.

3. Ik heb het ooit een keer gehad, met een Audi TT.. Ik was 1 van de 10 geselecteerden die kans maakte op de auto.. Jaja..

Ik kreeg toen ook die vraag, of ik iets wilde afnemen, weet niet meer wat.. Maar ik wilde het niet, maar toch zou ik nog meedoen voor de auto..

Maar je raadt het al.. Nooit meer wat gehoord..

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben vandeweek ook gebeld door de e-on dat ik mee gedaan had aan een enquete
    en ik ze ook dat klopt ik was 1 van de 100 geselecteerde en maak kan om een wake up light van philips tewinnen

en meteen daarna begon hij over welke energie leverancier ik zat dat wilde ik helemaal niet en heb toen afgehaakt hij zei geen probleem en je krijgt eerste week van januari tehoren of je er 1 gewonnen hebt

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mmmm.. toevallig ook een TE aardige jongen met een brabants accent ? ;)

jammer zeg.. kzat al te denken hoeveel kleren je voor 500 euro kon kopen :D

6. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    He, ik ben ook gebeld......dat ik de WII had gewonnen......je raad het al.........tot nu toe nog niets weer gehoord...

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik werd gebeld dat ik bij de laatse 10 zat om een weekje weg te winnen van roompot ofzo? En ze boden me vitaminepreparaten aan toen ik dat weigerde bleef ie maar aandringen waar bel je nou voor dacht ik nog....

8. babs81

babs81 Niet meer actief

ben laatst ook gebeld! was 1 van de 50 die kans maakte op een van de 10 prijze
    gevarieerd tussen de 40.000 en mooie lcd tv etc!

eerst dacht ik YEAHHHHHHH doe mij maar die 40.000 maar goed
    nooit meer wat van gehoord

haha

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

ik roep al gelijk geen intresse en dan de hoorn erop ik zit niet te wachten op ''mooie'' verkoop praatjes.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik vul die enquetes ook regelmatig in, alhoewel toen ik nog twee andere telefoonnummers had, ik heb nu nieuwe en die wil ik graag "vrij" houden van telemarketing bureaus.

En ik ben 1x gebeld dat ik geselecteerd was, ik moest er eigenlijk al om lachen, want dat slaat volgens mij ook nergens op. Ik vraag me af of er ooit wel eens iemand wint...

11. babs81

babs81 Niet meer actief

betwijfel dit ook! :) gewoon makkelijk voor ze! en natuurlijk krijg je wel eens een bericht
    ik doe niet meer mee! 8)

12. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Whahahaha die had ik ook!
    Van de postcodeloterij!

13. babs81

babs81 Niet meer actief

heb jij hem al binnen? :p heb een boven woning... dus neem aan dat toen ik niet thuis was die lcd of die check niet door de brievenbus paste :) :) of ze me huis niet konden vinden :) :)

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb maanden geleden hetzelfde gehad, ook met die h&m bon. Nou volgens mij is het complete onzin. Ik heb nooit meer iets gehoord. Ik ben trouwens ook niet ingegaan op die verkooppraatjes.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha ik ben gister gebeld door e-on voor de ambi light van philips haha ik zit ook (zogenaamd) bij de laatste 50 :p

16. babs81

babs81 Niet meer actief

ik zeg.... SPANNEND :p wachten dan maar... (HEEEEL LANG) :evil:

17. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wat schandalig eigenlijk, dat zou bij Tros Radar moeten komen.

18. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Ik heb hier ook aan meegedaan! ik ben al gebeld door een uitvaartverzekering en vandaag werd ik ook door een energy leverancier gebeld! pff lekker is dat.. ik denk ook dat het de grootste onzin was over dat shopgeld dat je kon winnen want tegen mij zeiden ze ook dat ik bij de laatste 10 zat! :(

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :confused: wauw hoe toevallig is dat...dat er zoveel van dit forum bij de laatste tien zitten...

...word bijna spooky..

hihihihi

hoop dat ik er ook bij zit! ;)

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    idd ja!

offtopic, kzie dat je ook uit delft komt :) 8)

Deel Deze Pagina