Een Leanderbedje inclusief matras en topmatras... We zijn er helemaal wijs mee! En ik wil zelf ook echt wat dingen gaan verkopen. Dure maanden hier en ik heb nog veel mooi spul staan wat niet of amper gebruikt wordt. Kunnen we misschien nog wat centjes voor krijgen.
Kleren voor mezelf ( ben nu 61 kg afgevallen) en vond het zonde om elke 3 weken nieuwe kleren in een winkel te kopen. Dus dan kocht en verkocht ik kleren op mp. Super goedkoop. Val nu niet zo veel meer af dus kan dalijk weer gewoon shoppen in winkels maar moet zeggen dat ik soms echt nog wel kijk of ik iets leuks tegen kom. Voor onze dochter heb ik wel veel pakketten met kleren gekocht en verkocht. Blijf het leuk vinden, veel kleren voor weinig geld. ( kan ik het weer aan andere dingen uitgeven)
Vandaag de Ark van Noach van playmobil. Is wel een iets oudere versie maar dochter is er heel blij mee.
Een hele mooie antieke buffetkast ( in antiekwinkels minimaal 400 ) Ik bied 50 en mocht hem komen halen... Erfenis van hun oma en ze wisten duidelijk niet voor hoeveel ze eigenlijk konden verkopen.. Ik ben er erg blij mee in ieder geval
Leren rijlaarzen. De mijne waren echt versleten en omdat we bezig waren om zwanger te worden vond ik het zonde om laarzen van 400 te gaan kopen. Je hoort toch vaak dat de laarzen tijdens of na de zwangerschap niet meer passen. Dus op marktplaats voor 75 mooie leren laarzen gevonden.....en 3 weken later zwanger!!
De babykamer !! En we hebben nog een gezellige avond gehad met de verkopers ! Leuk stel, koffie mee gedronken en leuk gepraat haha!
Maxi cosi waar 5 jaar geleden al verliefd op was, voor maar 30 euro, nieuwe is rond de 250 met alles er op en er aan
Een strandkast voor ons dochtertje. 50 euro, koopje! Ik moet 'm alleen even een likje verf geven. Ik moet zeggen dat ik meer verkoop als koop. Van de week nog onze schommelstoel verkocht. In het verleden al kleding, auto's, een keuken, boeken enz. Leuk om te doen! Straks de babykleertjes die te klein zijn.
Een Audi loopauto met aanhangertje voor m'n jongste zoontje voor 20 euro zgan. Nieuw zijn ze 120 euro! Voor de rest heel veel GRATIS spullen opgehaald. Een stepje voor m'n dochtertje met 3 wieltjes, een schelpenzandbak en een doos vol klein speelgoed als my little pony etc.
een buggy voor op de fiets splinter nieuw maar werd niet gebruik aangezien er geen standen op zitten voor 10 euro