Wat is jouw laatste ontdekking?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 28 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Haha ik vind het ook knap, ik durf die korte aanstekers ook nooit te gebruiken:o:
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  2. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Probeerde ik ook, na een kwartier kreeg ik “zo dit is echt saaaaaaai”
     
  3. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha! Dat is natuurlijk ook mogelijk.

    Zo’n soortgelijke reactie kreeg ik toen ik met mijn puberzoon voor het eerst Friends wilde kijken. Gelukkig voor mij begonnen een paar maanden later een aantal vrienden van hem dit ook te kijken en heeft hij het toch nog een kans gegeven. Nu kijken we heel vaak samen een aflevering.
     
    sidmick vindt dit leuk.
  4. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    De muis snelheid kun je aanpassen bij instellingen :thumup:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik ben sinds kort ook Friends aan het kijken met de oudste, hij vindt het echt leuk en heeft het nu als tip aan zn vrienden doorgegeven :roflmao::roflmao:.
     
    Kolibrie2 en caromama vinden dit leuk.
  6. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.608
    25.667
    113
    Vrouw
    Ik heb zojuist ontdekt dat ik niet de enige ben met een kraaltjes-sorteer-tic :roflmao:

    En ik heb ontdekt dat een eigen website bouwen met WordPress best moeilijk is.
    Maar ook heel leuk om te leren en te doen.
    En dat de zondagmiddag om vliegt wanneer ik daarmee bezig ben :)
     
    Eppo82 vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Die had ik al op maximaal gezet via configuratie. Of kan ik hem op een andere manier nog sneller krijgen?
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Nee ik heb een aeg gekocht 3 weken terug. 130 euro. Vond dat duur genoeg om te testen en echt, ik ben zwaar tevreden !
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  9. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat vind ik ook heerlijk. Bij de action een sorteerbak gekocht met 12 losse bakjes. Ideaal voor de 10 kleuren.
    Ik word er helemaal zen van.
    Vorige week kwam vriendin langs en begon mee te sorteren. Ook zij vond het heerlijk om te doen en dit weekend een andere vriendin die ook begon mee te helpen. Wil nu ook die sorteerbakjes van de action.

    En ik krijg best wel een heel aantal vind tuinders ik leuks hier.
    Dus even een foto van wat ik gemaakt heb voor Pasen.

    20200329_222723.jpg 20200329_222659.jpg
     
    Eppo82 vindt dit leuk.
  10. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Bij de AH staan de kruiden op alfabetische volgorde in de schappen!!

    (Hoorde ik van de week op de radio :))
     
    Paardenbloem, Adje, einad en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Hier ook nieuwe Friends fans.

    En van nog een klassieker: the fresh prince!
    Zoon van 10 vindt het helemaal hilarisch. Nu kijkt ie de afleveringen waar ze voor het eerst met de mobiele telefoons in aanraking komen, hij ligt helemaal in een deuk
     
    citroenrasp en Linda86 vinden dit leuk.
  12. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Nee zover ik weet niet. Helaas :(
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  13. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.916
    923
    113
    Hoeveel dpi is jouw muis? Ik heb een muis met 7200 dpi, nu staat die niet op het hoogste maar gaat echt wel snel.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  14. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik heb inmiddels een game muis gekocht en in huis. Hij is 16.000 dpi uit mijn hoofd. Sowieso zijn redelijke game muizen erg fijn voor de hand, met de juiste instellingen op de knoppen gaat alles veel sneller en makkelijker. De dpi van een standaard muis is denk ik vrij laag, ik kon deze niet letterlijk zien.
     
  15. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.916
    923
    113
    Ja inderdaad, een gaming muis geeft je veel meer vrijheid. Wij hebben hier in huis enkel gaming muizen en op school geven ze aan dat de kinderen wel eens gefrustreerd raken van de trage muizen daar.
    De mijne is trouwens aan vervanging toe, die dubbelklikt.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  16. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    #96 Zonnestralen, 30 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2020
    Ik heb de g403 prodegy van logitech op de eerste pc, nu heb ik de g403 hero voor de nieuwe pc. Helaas luistert het wieltje van de eerste muis inmiddels niet zo goed meer. Hopelijk doet de tweede muis langer wat hij moet doen. Het is wel echt een hele fijne muis, met een gezellig in te stellen kleurtje. Pas toen ik het met een redelijke normale muis moest doen viel het mij op dat het echt een heerlijke is.

    Dat geld trouwens ook voor het toetsenbord. Normaal zou je denken: het heeft de knoppen, wat zal het verschil zijn? Maar er zit echt een flink verschil tussen, mede daarom (ik heb nog veel meer redenen) ben ik geen fan van laptops.

    Raken de kinderen alleen gefrustreerd van de muizen of ook van de computers? Toen ik op school zat moest je die dingen zo ongeveer aanslingeren. En dat was op dat moment al zo vs een pentium. Kunnen hun niet evt hun muis van thuis meenemen als het slecht werkt met de aanwezige muis?
     
  17. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.916
    923
    113
    Wij hebben dus ook mechanische toetsenborden. Dat hoor je wel bij het typen maar ze zijn echt zoveel fijner.

    Onze laptops zijn ook meer richting gamen dus ook al wat zwaarder toetsenbord.

    Wij hebben momenteel veel van tecknet. Die zitten heel goed qua prijzen en zijn ook nog eens verpakkingsvriendelijk.

    Op school werken de kinderen dus met wat ze hebben. De leerkrachten weten het ondertussen al dat ze gezucht en gekreun krijgen maar als ze toelaten dat de kinderen hun eigen muis zouden gebruiken dan wil jantje morgen zijn groene muis en liesje haar roze muis van thuis meebrengen. Dus maar even doorbijten dan. Gelukkig is het beperkt wat ze momenteel op computer doen op school.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  18. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn allernieuwste ontdekking...
    Dat er verschillende soorten muizen zijn. Nooit geweten dat er snelheidsverschil is........
     
    Zonnestralen, Kolibrie2 en MamaChantal vinden dit leuk.
  19. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.315
    807
    113
    Dat is erg zeg. Waarin passen jullie niet bij elkaar?
     
  20. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.409
    23.923
    113
    Dat ik blijkbaar ook nog een lading super sand inclusief vormpjes had bewaard.
    Ik ging en bak strijkkralen voor zoon van de vliering halen die ik dus wel bewust had bewaard en blijkt daar ook super sand in te zitten.
    Zoon is helemaal blij en ik dus ook :D
     

Deel Deze Pagina