dat ik gister mijn rijbewijs heb gehaald!!!! In het drukke Amsterdam mét regen, was het me toch gelukt! Straks maar even naar het gemeentehuis en een aanvraag doen ( uiteraard een sproetje zodat we morgen de weg onveilig kunnen maken )
Gefeliciteerd, ik persoonlijk vind het een verrijking van je leven om een rijbewijs te hebben. Je leven wordt een stuk makkelijker.
Gefeliciteerd!!! Ik heb em sinds vorig jaar en het is echt een verademing!!! Gelukkig hoefde ik niet in een drukke stad zoals Amsterdam...knap hoor!!
Thanks!!! En idd een verrijking. Het feit dat ik vrijdag met Do naar het sinterklaasfeest kan van het kdv met de auto i.p.v. de fiets is al fantastisch! Manlief blijft lekker thuis met die kleine jongen, de dames gaan lekker op stap . En het is niet helemaal de eerste keer... 10 jaar geleden twee examens gedaan, gezakt uiteraard en daarna gestopt. Mijn theorie was ook verlopen en het geld was op. Na tien jaar toch weer gaan lessen, twee kinderen en geen rijbewijs was bijna niet te doen. Nu wel in een keer geslaagd. Dus eigenlijk drie examens gehad... Prijs is trouwens gigantisch gestegen in de afgelopen 10 jaar. Toen betaalde ik 57 gulden per uur, nu bijna 50 euro per uur... Ben blij dat dat ook klaar is.
Dank je wel allemaal... @mj24 Tips? helaas niet... Maar ik kan me voorstellen dat het een hele dure grap is voor je vriend als je het vier keer moet betalen. Verder vind ik het wel heel erg spannend om te gaan rijden zonder instructeur naast me.. Ben ben benieuwd! Straks mijn rijbewijs ophalen, vanmiddag moeten we naar het centrum toe, uitgerekend de keizersgracht... Hoe moeilijk kan ik het mezelf maken? Ik denk dat ik nu nog even oversla en manlief laat rijden