Het gekke is idd dat ik ze hier ook nergens zie liggen, alleen helaas wel in de MCD tegenover kyano zin KDV .. En nou moet toevallig morgen Kyano naar school dus ik wip ff binnen
Pepernoten, en dan die kleine harde pepernootjes! En chocolade pepernoten, maar gevulde speculaat vind ik ook erg lekker!
af en toe een suikerbeestje (anders rotten mijn tanden er direct uit ) Ennnnn Friese pepernoten, echt heeeeeerlijk.
Weet je wat pas lekker is. Die pepernoot met truffel... Jemig, dat is echt niet normaal! Ik heb zo'n zak binnen 10 minuten leeg haha.
kruitnoten, héérlijk. En natuurlijk speculaas! (brokken, amandel, gevuld, poppen, maakt niet uit, alles is lekker!) en ik ben ook een echte chocojunk, dus die letter is ook altijd zo op
Jaaa, kikkers en muizen! en schuimpjes vind ik ook heerlijk. Wat ik iig niet te kanen vind is taai-taai. Ieuuuwk...
hoi, ik zag dat iemand al antwoord gegeven had, maar ik vraag me af: hebben jullie die in België niet?
Hmmmm lekker sinterklaas snoepgoed Een banketstaaf , liefst zelf gemaakt .. een chocolade letter ( van droste zijn het lekkerst ) en marsepein ....
Wat een slecht onderwerp!! nu heb ik zin in chocola!!! en ik wil nog wel afvallen, ik lijk wel weer zwanger!!!