Wat is jouw leukste vakantie bestemming?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mooiezomer, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Mooiste zomervakantie: Vietnam. Super mooi en afwisselend land. Heel lieve mensen en lekker eten. Ook is het erg gemakkelijk te bereizen. Zonder kinderen gedaan, maar denk dat met ook prima zou kunnen.

    Vakantie voor een week (bv meivakantie) New York. Wat een prachtige stad, maar wel prijzig. Het is gaaf om het grootste van Amerika te ontdekken.

    Stedentrip: Berlijn, heel hippe en leuke stad. Veel bijzondere winkeltjes, marktjes overal etc.
     
  2. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Cuba is prachtig hoor! En zeker niet te lang meer wachten. Ik denk dat er steeds meer verandert, het wordt westerse. Wij hebben het gedaan toen onze dochter 8 maanden was, was prima te doen. Geen corruptie meegemaakt, alles zelf geregeld en voor mijn gevoel was het vrij veilig.
     
  3. Jaan

    Jaan Niet meer actief

    Kroatie was echt superleuk! Ex en ik in een tent maar ik werd wel om 7 uur wakker gebakken. Man wat was het daar heet.
     
  4. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn leukste vakantie was mijn eerste lang verre reis met mijn vriend.
    3 weken rondreizen in Cuba hartje winter, daar was het 33 graden <3
    Begonnen in Guanabo, door naar Vinales, naar Trinidad, Playa Larga en geeindigd in Havana. Was ZO onwijs gaaf, fijn en mooi, heerlijk.
     
  5. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Noorwegen! Nog voor de kinderen en daar rondgetrokken met de auto en tent, geweldig!
    Ook houd ik er van wintersport. Dus in de winter naar Oostenrijk of Noord-Italië.
     
  6. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.929
    113
    Vrouw
    Normandië en Texel
    Beide met kinderen en tent.
     
    Athina vindt dit leuk.
  7. disaro

    disaro Fanatiek lid

    18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij zijn afgelopen zomer in Bosnië geweest.
    Wat een mooi land, aardige mensen en lekker eten.
     
  8. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Wij hadden voor de zomer vannatie op norcenni girasole geboekt. 100 euro aan betaald maar hebben de vakantie voor zover laten staan.
    Qua favoriet....eigenlijk alle reizen die ik gemaakt heb vind ik tof. 1 x stedentrip met mijn man Londen en Barcelona gedaan en zou dit weekend in Rome zitten. Met de kids zijn we naar de Ardennen, Heimbach dl, en gardameer geweest en hebben ze mee genomen voor een weekend Londen. En 4 jaar geleden ben ik met mijn moeder op Kreta geweest wat ook heerlijk was.

    Hoop dit jaar wel naar Italië te kunnen maar vrees ervoor
     
  9. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    7 jaar geleden heb ik een vakantie doorgebracht met mijn ouders en broertje + vriendje in een trekkershut op een camping in Nederland. Ik woonde net op mezelf, had 2 weken vakantie en werd genadeloos gedumpt door mijn ex.
    In paniek mijn ouders gebeld, op hun aanraden op de trein gestapt en naar hun toe gegaan. 4 dgn lang met 5 man in een 4persoons huisje gewoond:D. Mijn ouders sliepen samen in een 1 persoonsbed:oops: :roflmao:
    Ik heb nog nooit zo'n leuke week gehad. Heel veel gefietst en enorm veel gelachen. Ondertussen kreeg ik 'jij bent de kers op mijn taart' appjes van mijn ex, hij wilde mij terug :rolleyes:. Nou, dat is dus mooi uitgebleven en ik was heerlijk opgeknapt :D
     
    Goldrose vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.897
    113
    Vrouw
    Barcelona staat bij mij nog op 1 bij de steden trips. Met de auto twijfel ik tussen Zuid Frankrijk of de Eifel. Zuid Frankrijk vind ik net iets mooier. Maar de Eifel is een stuk makkelijker te bereiken en is ook mooi.
     
  11. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Onze rondreis Amerika van bijna een maand. New York en heel Florida. Disney World was te gek! Ibiza zijn we meerdere keren geweest, blijft altijd leuk :D
    Kan niet wachten tot we OOIT weer mogen :roflmao:
     
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Mooiste herinneringen vakantie: Kos dat komt deels omdat dat de laatste vakantie was die ik met m'n moeder (en vader, zus, zwager en man) heb kunnen doen!

    Vakantie als koppel: Curaçao!
    Ik heb daar zo ontzettend genoten, kan niet wachten op de dag dat we terug kunnen gaan..

    Vakantie als gezin: Turkije.
    Heerlijk om m'n meisje zo te zien genieten van alles op haar 1e vakantie♡
     
  13. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Dat is zeker een leuke camping maar wel een hele steile terrassencamping.
    Als je daar op de heuvel zit ben je niet blij.
     
  14. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Kreta was prachtig! 2x geweest en ik wil zeker nog eens terug.
     

Deel Deze Pagina