we gaan nu sparen voor later dan kunnen we reizen Later is nu aangebroken is mijn motto.... (mijn ouders hadden leuke gezonde plannen als mijn vader met pensioen zou gaan) maar helaas mijn moeder is met 51 overleden aan longtumor met uitzaaiingen in haar hele hoofd binnen 8 weken van een gezond ogende vrouw en toen was het af...... dus leef je leven en leef vandaag !!!
WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER.... mijn ervaring is (helaas, had het liever niet ervaren) dat dit echt waar is.... vandaar dat hij ook in mijn handtekening staat..
Als de mensen om je heen je niet aardig/cool/mooi/leuk/intelligent vinden..... heb je de verkeerde mensen om je heen. Nav 8 jaar proberen mezelf te veranderen voor een groepje studenten"vriendinnen" die er inmiddels al 4 meiden hadden uitgewerkt met hun geroddel. Ik was de vijfde en het was zo'n opluchting toen ik er officieel niet meer bij hoorde! Ik zou alleen willen dat ik die stap veel eerder genomen had en daarmee de eer aan mezelf gehouden had. Toen ik later zilverman leerde kennen en hij foto's zag van die groep meiden was het eerste dat hij zei - nog voor hij het verhaal kende - "huh?? zijn dat vriendinnen van je??". Toen ik zei van niet, zei hij dat hem dat idd al niet logisch leek. Hij vond het niet mijn types.... (oke, hij zei "provinciale kuttekoppen") waarop bij mij eindelijk ook het kwartje viel. Ik ben nu gelukkig gezegend met een groep vrienden die mijn zelfvertrouwen niet kapot trappen.
alles relativeren!! van een olifant een mug maken door je verstand te gebruiken. Wat is nu eenmaal het ergste dat er kan gebeuren? *alles komt goed* of het nu, straks of over een jaar is. het komt altijd allemaal goed op de een of andere manier.
uhu das waar haha. Karma is geen bitch to me hoor haha... Mijn levensles tot nu toe ? Pak de handvaten die je kan krijgen om cirkels te doorbreken. Pak je deze niet dan zul je elke keer weer dezelfde les krijgen.
Niet is wat 't lijkt... En dont fear the enemy that attacks you, butt the fake friend that hugs you... Helaas is dat al meerdere malen voor gekomen dat ik gewoon keihard 'n mes kreeg door zogenaamde vrienden..
"Life's not about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain!" Maar... nog veel belangrijker... It's not what happens to you, but how you react to it that matters. Ik heb een broertje dood aan mensen die klagen over hoe slecht hun leven wel niet is, en aan wie dat allemaal wel niet ligt. Hoe je je leven leeft, heb je zelf in de hand.. altijd! Bepaal je eigen geluk.
't het nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht. stille wateren hebben diepe gronden schijn bedriegt (mensen kunnen zich heel goed voordoen maar des te hogen ze klimmen des te harder ze op hun bek gaan.
Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end. Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil een excuus.
In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. You cannot find peace by avoiding life.
Zie onderschrift En daarnaast vind ik nog een mooie: Accepteer wat je niet kunt veranderen, en verander wat je niet kunt accepteren..
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst. En God heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst. 2 zinnen die heel veel voor mij betekenen en me door moeilijke tijden hebben gesleept.
Ik heb sommige dingen nog niet "geleerd" maar kom wel steeds meer tot het besef: - Ik ben niet verantwoordelijk voor het handelen van de mensen om mij heen. (Nog heel erg moeilijk vind ik dat) - Tel je zegeningen!!!! Wees gelukkig met wat je wél hebt! - Mensen worden niet altijd wijzer met de jaren... Mensen worden wijzer door ervaringen en hoe je daar mee kiest om te gaan.
Het leven is wat je ervan maakt, geluk zit in de kleine dingen. En voor mij is de glas altijd half vol
Voor als t tegen zit in t leven; Hopelijk is dit straks alleen nog maar een zwarte bladzijde uit een kleurrijk prentenboek. U gotta get past thorns to obtain beautiful roses & bee's to get to sweet honey
Veel van deze zinnen zijn hartstikke mooi! Soms moet je gewoon even met je neus op de feiten gedrukt worden. Cause no one told you life is easy. Leef elke dag alsof het de laatste is. Maar de aller mooiste: THE WORLD DOUSN'T BELONG TO US, WE BELONG TO THE EARTH! en laat dat duidelijk zijn...
na regen komt altijd zonneschijn ....soms duurt het even...maar heb geduld en blijf positief maar wel reeel