- Het zweet moet op de juiste rug staan. (werken in het onderwijs) - Hoe je denkt, bepaalt hoe je je voelt.
heel veel die steeds weer terugkomen en waar blijken. een paar daarvan: -de meeste problemen lossen zichzelf op (mn omaatje van 89 zei dit altijd) -what doesn't kill you makes you stronger (zo waar!) -een wijs man gaat met gebogen hoofd (van iemand waar ik veel van heb geleerd) -gods water over gods akker (als in: laat t maar op zn beloop, het komt goed) -er zijn maar weinig mensen die je tranen waard zijn, en degenen die t zijn, zullen je niet laten huilen -elke wolk heeft een zilveren randje (vertaald uit t fries voordat ik een modje op mn dak krijg, maar wel waar!) en zo nog meer...
en dan nog natuurlijk mn eigen onderschrift; zodra je een kindje mag krijgen, op welke manier dan ook, blijken opeens heel andere dingen belangrijk. de glimlach van een kind....
Volg je gevoel, dit zit meestal goed. Leer van je fouten. Veroordeel niemand omdat een ander dat ook doet. Je toekomst ligt in eigen hand. Ben altijd eerlijk, uiteindelijk komt de waarheid toch boven. Ben dankbaar voor wat je wel hebt ipv dat continu geklaag over wat je niet hebt.
Geen mooie quote of iets, maar gewoon: Volg je gevoel en ga niet alleen maar op de slimme/makkelijke/logische/verantwoorde oplossingen af. Doe waar je hart ligt.
Mijn onderschrift.. Heb zware depressie gehad met zelfmoordneigingen (was ik gelukkig te schijterig voor) vandaar.... Maar is dus weer goed gekomen al zal er altijd een risico voor terugval zijn, maar ik ga er voor!
Heb ooit een one-liner in eht engels gelezen maar ben hem vergeten. Kwam er op neer dat het leven is zoals je er zelf tegenaan kijkt. Wie kent deze?
Durven is de tijdelijk grond onder je voeten verliezen, niet durven is jezelf verliezen. Die stuurde iemand mij toen ik voor een moeilijke beslissing stond en het is zo waar!
"Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen van je denken." "Je wordt niet sterk geboren maar gevormd door situaties." "Perfect zijn bestaat niet, daarom probeer ik goed genoeg te zijn." "What doesn't kills you, makes you stronger." "Luister meer naar je gevoel. Dat heeft het vaak bij het juiste eind." "Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen." "Life is a bitch, but so am I." "Dans alsof niemand je kan zien. Zing alsof niemand je kan horen. Bemin alsof niemand je ooit gekwetst heeft. Leef alsof je in de zevende hemel bent." "Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat." En kan nog wel even doorgaan haha. Ben gek op levensspreuken.