Had me zo verheugd op het 'PLOP' gevoel!! Volgens de assistente kwam het doordat er heel veel water is ingespoten omdat het er eerst niet uitkwam.. Iemand nog een idee wat ik kan doen om het PLOP gevoel te versnellen? Wil zo graag weer horen!! Respect voor mensen die echt (aan een kant) doof zijn!
Heeft de assistente je oren door gespoten of nou niet? Een andere manier om het zelf te doen is er niet . Ja zonnebloem olie dat verzacht alleen haalt de plop er niet uit. 3 week geleden heeft toevallig de assistente van mijn huisarts , mijn oren door gespoten . Ik had eerst beide oren met zonnebloem olie gesmeerd. anders moest ik twee afspraken maken. Ze heeft 1 oor twee keer door gespoten zat erg vol . Nu hoor ik weer erg goed .
Ja ze heeft het doorgespoten, duurde alleen even voordat het lukte dus ging veel water bij kijken. Hij was schoon zei ze. Zit alleen nog steeds dicht, volgens haar door het water..
Er blijft eerst wat water achter maar gaat wel weg hoor was bij mij ook zo . Hoe veel hoor je nu dan ? beter dan eerst ? Anders had ze nog een keer moeten spuiten ! Als ie schoon is komt het wel goed . door water kan ie niet dicht blijven .