Zoals boven al staat is sealife leuk en voor hoelang hele dag of ook voor een ochtendje? Dit ivm slaapje van mijn dochtertje? Grtjes vruchtje
Ik ben er een paar jaar geleden geweest dus mijn mening is misschien niet zo heel actueel maar ik zou zeggen alleen voor een ochtendje, wij waren er toen vrij snel doorheen. Wel misschien leuk om te combineren met een wandelingetje over het strand?
Nee is niet onwijs leuk, het ziet er allemaal een beetje vergaan uit vind ik. Het is ook echt voor een ochtendje en zeker niet voor een hele dag. Inderdaad wel leuk te combineren met strand/museon/omniversum
Voor een heeeeel kort middagje/ochtendje prima te doen, maar ik vond het vrij klein. Zeker als je kijkt naar de entreekosten
Helemaal eens met bovenstaande antwoorden. Eenmaal buiten was ik blij dat ik kortingsbonnen had gebruikt en niet de volle prijs had betaald.
Je bent er zelfs geen ochtend of middag mee zoet vind ik. Uurtje hooguit 1,5 en je hebt het wel gezien. En goedkoop is het ook niet.
Ikzelf vond het ook veel te duur voor wat er te zien is, mijn dochter en haar vriendje (beide 4 jaar)vonden het echter wel heel leuk en wilde nog een 2de rondje . Maar inderdaad meer dan 2 uur heb je er echt niet nodig vooral als je dochter nog de leeftijd heeft dat ze een slaapje doet dan verwacht ik dat ze het binnen ook eerder gezien heeft.
Nou bedankt voor de reacties. Geen idee of ik nog ga hihi. Ik geloof dat mijn zus wel iets van kortingsbonnen had
Wij vonden Sealife echt waardeloos Wat anderen ook al zeggen; binnen 2 uur (maximaal!) ben je er klaar.. Voor een paar euro meer zit je in Blijdorp en echt, de zeedieren daar zijn indrukwekkender dan bij Sealife
Is leuk voor een gedeelte van de dag of een paar uur. Je bent er redelijk snel doorheen want zo groot is sealife niet. Is wel redelijk prijzig voor wat je daar te zien krijgt. Dan is de dierentuin leuker voor die paar euro meer
echt geen reet aan, je betaald je kapot aan parkeergeld en entreegeld en met 1,5 uur sta je weer buiten, erg zonde.