gourmetten lekker met garnalen biefstuk sausjes en alles erop en eraan mmmmmmmmmmmmmm ga ik vanavond doen
Sushi!!! En Indiase kip tandoori, maar dan niet die troep die je in Nederland koopt, want die dozen van Knorr hbben weinig met kip tandoori te maken, maar gewoon de authentieke kip tandoori uit een restaurantje in India zelf, mmm!!!
Ik ben gek op broodjes! Je maakt mij echt blij met een stokbroodje brie, filet Americain peper, gezond, salades, hamburger etc. Of een goed biefstukje hmm! Ohja en ik houd ook van pasta's, rijstgerechten, gebakken aardappeltjes. Eigenlijk vind ik heel veek lekker haha
oehh heerlijk, veel plezier! hier dus ook gourmetten of kaasfondueen, grieks, sushi maar ook de mac hoor, ja ik heb honger dus ik kan niet kiezen.
o haha ik vind die kip tandoori uit dozen echt lekker. ik ben nog nooit in india geweest maar als ik ik er een keer heen ga, ga ik het zeker proberen
Patat!! al jaren op nummer 1 voor de rest lust ik graag: buritto's, macaroni, zuurkool stampot, mac donalds
Garnalen,inktvisringen,mexicaans. En zoete dingen: taart van lange vingers en schuimpjes. Jammie! Voor wie een ontzettende zoetekauw is: Je hebt een pak lange vingers nodig,2 pakken bruine schuimpjes,slagroom en nogatine. De lange vingers op de bodem van een taartvorm,slagroom maken en daar de nougatine indoen. Koekjes verkruimen en erdoorheen roeren en het geheel op de lange vingers scheppen. Dan in de diepvries en na een paar uur kun je het eten. Heerlijk,ik ga vanavond uit mn dak edit: hoe kan ik het vergeten?? Gourmetten en bbq natuurlijk ook!
Witlof met ham en kaassaus En niet echt een gerecht, maar lekker 's avonds voor de buis: van die ouderwetse dikke vierkante toastjes met droge worst, augurk en mayo.
Heb hem eerder voorbij zien komen, Hachee is met stip op 1 mijn favoriet.. maar dan wel mijn eigen recept (en die van mijn moeder) heb hem elders nog niet zo lekker gegeten en die van mijn schoonmoeder is gewoon echt vies.
- andijviestampot - wrap met gekruide kipfiletreepjes, eigengemaakt knoflooksaus, gesnipperd rood uitje en sla *jammie* krijg nu al trek - roti - gourmette - hachee
Mijn man heeft als nummer één bami met een bak mora saté. Ik maak bami met kipfilet en speklappen die ik in de ketjap bak (mmmm), paprika, prei, gekookte sperzieboontjes, gebakken eieren, kruiden en natuurlijk mie erbij. Echt lekker . En ik, waar zal ik eens beginnen? Pasta met rode saus, liefst macaroni of spaghetti (gehakt, tomatenpuree, courgette, paprika, prei, ui, knoflook en kruiden). Aardappels, lekkere groente (rode kool met appel, bloemkool, enz), schnitzel en jus. Ovenschotels! Paëlla uit zo'n pleur-alles-bij-elkaar-en-je-hebt-een-gerecht-pak met dan alleen kip erin. Meer kan ik zo even niet bedenken :d. Oehhh ik lees nu hierboven roti, hete kip, hachee, en kip hawaii vind ik ook lekker, *kwijl*.
Grieks. Heerlijk eten. En dan vooral tijdens Pasxa het lam aan het spit. Water loopt me nu al uit de mond. Heb je niets aan maar ja, je vroeg wat het lievelingseten was. Dat dus .
ik hou heel erg van stampot andijvie met azijn ( een flinke lading azijn ) ook vind ik de nasi en bami van de chinees heeeeel erg lekker,