sushi of gebakken aardappels met groente en biefstuk. En voor lunch een broodje carpaccio bij de zaak waar mijn man werkt!
Chinees!! Mij kan je ervoor wakker maken. Vooral de teppan gerechten van de chinees hier. Manlief kiest voor hachee. ( eigen gemaakte )
Indisch met stip op 1! En dan vooral rendang mm t water loopt me in de mond En Sambal goreng boontjes ook heerlijk! en tempéh. Soto soep ook heerlijk! En Italiaans ook super lekker. En van de Hollandse pot is het boerenkool met spekjes en worst!
Hier lasagne! Heerlijk staat nu lekker in de oven dus smullen!! Soto soep! Heerlijk, mn oma maakt de beste En sushi.. Yum, kan niet w88 tot ik weer sushi mag
Je mag mij wakker maken voor goede sushi... en dan met name de inside out Crunchy & Crispy maar eigenlijk word ik van alles blij. Oh het water loopt me nu al in de mond! Ik wil het en ik wil het NU
Zowiezo smaken die dozen niet naar het originele gerecht.. ze smaken vooral zout @Lizzy.. hoewel ik snap dat je het niet eet... de kans op listeria is werkelijk ongelofelijk klein! Ik heb het tijdens beide zwangerschappen gewoon gegeten. Ondertussen is vis gewoon wel hartstikke gezond!
een goed gebakken paardenbiefstukje staat bij mij met stip op 1. Verder lust ik heel veel, maar hier mag je me wakker voor maken (helaas nu even niet).
Lasagne met gegrilde groenten; aubergine en courgette in plakken snijden, insmeren met olijfolie en verse knoflook, grillen. Champignonnetjes in plakjes snijden, bakken en kruiden met paprikapoeder en zout, tomatensaus door de champignons. dan laagjes maken met de gegrilde groenten en lasagnebladeren, tomatenprut erover, geraspte kaas erover en een half uurtje in de oven.... mjammm
Soto: indische kippensoep met rijst, tahoe, tauge, prei, gekookte ui, gebakken uitjes. Hmmmm. Sta er alleen een halve dag voor in de keuken.
gebakken aardappeltjes met een rose biefstukje of een kippepoot en heeeel veel spruitjes... mjam mjam gourmetten pilav macaroni maar wel zoals mn vader hem maakt pizza met knoflook, paprika, champignons, salami en rucola.... en hou erg van zuurkoolstamp en boerenkoolstamp salade zoals goede vriendin m maakt... Helaas kan ik het zelf allemaal niet goed klaarmaken... ben geen keukenprinses.
Roti Surinaamse bami Pindasoep Maar ook veel dingen van de Chinees &de Griek! Of n lekkere stamppot, hihi ik hou van lekker eten
Heerlijke rosé biefstuk, liefst ossenhaas, Lekker met gebakken aardappeltjes of aardappeltjes uit de oven. Pannenkoeken met kaas of spek M'n moeders kippenleverprutje, zo lekker op een vers wit broodje. Vers brood, net uit de broodbakmachine en nog warm, lekker jammetje erop, heerlijk!!!