The Green Mile. Ondanks de ongelooflijke oneerlijkheid van het verhaal ben ik elke keer weer diep geraakt en houd ik toch vooral een warm gevoel aan de film over.
Hmm, echt lievelingsfilms heb ik niet. The pianist heeft heel veel indruk gemaakt, en ook wat tranen. Zo ook La Vita è Belle. Helemaal nu ik moeder ben. Vorige week 21 jumpstreet gezien, ik had de volgende dag buikpijn van het lachen. Brave was ook leuk trouwens. Oh, en Wall E , word ik ook iet wat emotioneel van. Dumbo is een gegarandeerde tranentrekker.
Oh ja,die vonden we ook erg leuk. Echt een goede feel good movie. *edit* the Big Lebowsky, geniale film.
Ik was in het boek begonnen (het is een film naar een boek) en dat vond ik zo stom dat ik de film nu ook niet meer hoef te zien Volgens mij is de film veel mooier gemaakt dan het verhaal in werkelijkheid is.
Dear John! Ook door die knappe verschijnen van een Chassing Tatum . Ondanks dat vind ik er ook een heel sterk verhaal in zitten. En ik hou ook wel van die romantiek!
Jaaaa die is ook zo mooi ! En niet te vergeten the goonies, poltergeist, close encounters, dark crystal, american beauty... Ik kan nog wel even doorgaan zo.
Ah films...heerlijk! Ik ben fan van Kill Bill maar mijn topper blijft The life of David Gale... Die vind ik zo ontzettend mooi en goed in elkaar gezet. Heb zelfs de cd met de filmmuziek. Heb hem al zeker 10 keer gezien met steeds andere mensen... Echt een aanrader.
Heb er nog eens over gedacht en er komen er nog een aantal naar boven: John Q met Denzel Washington The Kid met Bruce Willis (vind dat ventje zoooooo schattig) The Family Man
Het zware Schotse accent moet je er zelf even bij denken W. H. Auden Stop all the clocks, cut off the telephone, Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the pianos and with muffled drum Bring out the coffin, let the mourners come. Let aeroplanes circle moaning overhead Scribbling on the sky the message He Is Dead, Put crepe bows round the white necks of the public doves, Let the traffic policemen wear black cotton gloves. He was my North, my South, my East and West, My working week and my Sunday rest, My noon, my midnight, my talk, my song; I thought that love would last for ever: I was wrong. The stars are not wanted now: put out every one; Pack up the moon and dismantle the sun; Pour away the ocean and sweep up the wood. For nothing now can ever come to any good.
Te veel films op allemaal te noemen, heb nl echt niet maar 1 favoriete film. The Godfather Pulp Fiction Lord Of The Rings Forest Gump Casablanca Into The Wild No Country For Old Man
Oh The sound of music Maar ook "The Intouchable" en de "The children of Huan Chi" En The Green Mile, en The Sixth Sense. Er zijn er zoveel......