Kruisbessen Aalbessen Wijnbes Frambozen Bramen Meloen Ananas Aardbeien Het meeste wel het liefste uit eigen tuin of die van schoonouders
Dat herken ik: dat heb ik met ananas ook, ik vind fruit echt heerlijk, maar kan heel veel niet eten door allergieën. Het enige wat ik kan eten is lychee, meloen, mandarijn, sinaasappel, citroen, banaan en druif....de rest moet ik laten staan Zelfs van een appel schillen (ja, echt alleen maar schillen) krijg ik al reactie. ontzettend vervelend, want dat betekend dat mijn man dus vaak het fruit voor de kinderen moet klaarmaken. Alleen de antiallergieappel (montana is dat geloof ik) gaat goed, maar die is best duur. Als ik die koop, zijn die echt alleen voor mama
Dat wisselt bij mij regelmatig. De ene week heb ik trek in aardbeien en de andere week weer appels, banaan enz. Eergister had ik een watermeloen gekocht en die is ondertussen helemaal op yumyum
Ik ben geen fruit eter, maar vind het meeste wel lekker Liefst bramen,frambozen,meloen(maakt niet uit welke) en aardbeien
Heb ik sinds mijn laatste zwangerschap met kiwi en mango... Niet in mijn mond maar wel aan m'n handen. Dus als ik kiwi wil eten bv. moet het met een lepeltje of moet een ander het voor me schillen.
Granaatappel Mango Passiefruit Aardbeien Druiven Banaan Meloen Eigenlijk lust ik alle fruitsoorten wel graag