Framboos staat bij mij op 1. Galia meloen is een goeie 2de, en op 3 komen aardbeitjes (liefst confituuraardbeitjes).
Hier compleet verslaafd aan avocado maar het meeste zomerfruit vind ik heerlijk; aardbeien, kersen, nectarines en watermeloen.
Aardbeien, mango (als ik hem niet zelf hoef te pellen ), blauwe bessen, bramen en frambozen zijn mijn favorieten. Ik houd ook van ananas, mandarijnen, sinaasappel, banaan, meloen (alle soorten), druiven, granaatappel en nog een aantal vruchten, waar ik niet op kan komen. Ben geen fan van de grapefruit. Ben helaas allergisch voor abrikozen, perziken, nectarines, pruimen, kersen, appels, peren en kiwi. Eigenlijk alle niet-exotische pit- en steenvruchten plus kiwi.
Hier favo: Aardbeien blauwe bessen rode druiven gele kiwi water meloen nectarine en perzikken lust eigenlijk alles wel graag alleen sinaasappel pers ik, idem rode grapefruit. Die eet ik nooit zo. en groene kiwi eet ik wel door een smoothie maar zelden uit de hand.
Wilde perziken Mango Meloen (galia) Rode bessen, aardbeien, frambozen (in deze combi) Peer (doyenne du comice)