mandarijn (japanse) pepermunt sinaasappel/lavendel sauna luchtjes dus met eucalyptus etc En ik vind die oranje lijn van rituals héérlijk - happy buddha is dat volgens mij. Maar dat is ook weer gebasseerd op sinaasappel/mandarijn + nog een hout lucht meen ik.
Libre, Coco madamoiselle, Black Opium, Givenchy L'inderdit op mijn huid Dior Sauvage Parfum op mijn man zijn huid Babys die naar Zwitsal ruiken In huis gaat er eigenlijk niks boven heerlijke frisse lucht. Na een regenbui, na het grasmaaien.. En het allerlekkerste? En vers fris gepoetst huis! En dan met de beentjes omhoog, even van genieten (maar heel even, want het duurt dan vaak niet lang meer tot het volkje thuis komt en dan is het zo gedaan met alle orde en netheid )
Vers gemalen koffie(bonen)! Ik ruik het wel eens als ik op de fiets ergens heen ga, heerlijk! Ik hoef die reuk niet zelf in huis, dat is dan weer wat té maar ik fiets rustig een straat om als ik het in de gaten krijg. Even met mijn neus wat dichterbij
Frisse lucht. Ik vind geurkaarsen etc. echt vreselijk, ik krijg er hoofdpijn en word er misselijk van. En de geur van cake of appeltaart in de oven bijvoorbeeld.
Ik vind de olie van Swiss Sence erg lekker en Max Benjamin die heeft nu nog geen olie van White Pommegranate maar die komt er wel en dat wordt dan echt mijn all time favorite zooooo lekker.