Met zeer weinig info alle gegevens terugvinden over iemand. Als puber vb als ik ergens een knappe gast gezien had op evenement x en verder niks wist kon ik die terugvinden op facebook en dan ben je vertrokken. Man zegt altijd dat ik detective moet worden of bij de FBI gaan
Hier exact zo. Beetje de combinatie van enorm goed tot in detail onthouden en goed kunnen zoeken. Ik word wel eens ingeschakeld door anderen, die dit minder nutteloos vinden
Dat kon ik ook, totdat al die pezen en spieren bij mijn linkerduim zo waren uitgerekt dat hij standaard bij elke beweging uit de kom vloog en ik dus problemen kreeg met dingen beetpakken. Uiteindelijk is mijn duim dus operatief een soort van vastgezet. Dus pas op met dat soort nutteloze dingen, want voor je het weet is je hele duim nutteloos.
Ik laat volgens mijn kinderen wel eens een pratende boer, bijvoorbeeld wanneer ik ‘ja’ wil antwoorden. Nou nou nou wát een talent volgens mijn oudste. Hij ligt er echt helemaal dubbel om.
Ik ook toen mijn wekker om 8u ging Maar ja neefje beloofd om naar zijn wedstrijd te komen kijken dusja En áls ik dan wel een keer netjes op tijd naar bed ga dan lig ik 3u wakker