wat is jouw motivatie om af te vallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik heb vorigw jaar cambridge gedaan omdat ik gewoon weg een streng dieet nodig had want anders lukt het me nooit!
    Of het word gezond maar TEVEEL of o eentje mag wel.
    Was het zo zat en heb toen gekozen voor cb.
    In 18 weken 25 kilo afgevallen. Daarna gewoon op gewicht gebleven totdat ik zwanger werd, maar dat zijn zwangerschapskilo's.
    Cambridge is duur 50 euro per week dus als je het anders kan is dat natuurlijk veeeel voordeliger!
    Succes en je kunt het!

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Geloof me als ik zeg dat ik weet waar ik mee bezig ben. Ik weet wat mijn grenzen zijn, niet tot zeeeeer weinig snoepen, op deze manier gaat het super, ik mis dat ene koekje niet hoor, geef mij maar een stuk komkommer bijvoorbeeld. Ik doe dit al een tijd ( iets meer dan een half jaar ) en het werkt perfect voor mij en is goed vol te houden.

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland

Ik vind het altijd lastig om een goede balans te vinden. Ik kom heel makkelijk aan en val heel moeilijk af. Ik ben gewoon nog zoekende naar wat echt goed werkt. Als ik teveel eet ben ik bang om aan te komen en als ik te weinig eet sta je inderdaad stil.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

eens, zo werkt het hier ook op het sporten na ( kan ik lichamelijk niet), maar beweeg wel veeeel meer

5. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag weer lekker kunnen paardrijden, zonder dat ik me hoef te schamen als ik in de spiegel kijk!

6. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog tien à twaalf kilo te gaan, by the way.. ;)

Deel Deze Pagina