Ik bewaar sommige dingen die nog echt heel mooi zijn voor m’n andere dochter vooral de kleine babymaatjes maar de peuter en kleuterkleding geef het meeste weg en koop nieuwe Ieder z’n ding
Hier schuift het ook door. En ook nog naar/van zussen en nicht. Zeker de jongenskleding, neefjes schelen telkens net genoeg om door te schuiven. Gewoon vervangen en aanvullen waar nodig.
Mijn oudste is nu 12 en de jongste een paar maanden. Ik heb enkele jaren geleden toch echt alles van de oudste weggedaan. En als ik zie wat zij toen droeg, het meeste zou ik nu echt niet meer aan trekken hoor. Heb zelf toch echt een andere smaak gekregen en er is zo ontzettend veel leuks nu te krijgen wat er toen niet was
Hier zit 4 jaar tussen de oudste en de jongste. Ik heb bijna alles bewaard, en nu per maat kijk ik wat ik ervan gebruik. M’n smaak is echt wel veranderd, en niet alles ga ik m’n jongste nu nog aan doen van de oudste. De kleding van m’n zoontje, truien en shirts verkoop ik. Z’n broeken kunnen 9/10 keer gelijk de kliko in einde van het seizoen met al die gaten erin!
Wij kregen een shirtje met de tekst 50% papa, 50% mama, 100% ikke van iemand die wist dat wij d.m.v. ecd zwanger zijn geworden. Was best pijnlijk zeg maar.
Zou het niet juist goed bedoeld zijn geweest? Dat diegene wilde aangeven dat het 100% jullie kindje is, wat ook klopt (biologisch is je kindje van jou want uit jou geboren, alleen genetisch niet. Biologisch en genetisch wordt vaak verward in de spreektaal wanneer het om donatie gaat) en dat graag extra wilde meegeven als hart onder de riem? Wanneer dit niet zo is bedoeld snap ik dat het pijn doet .
Nee helaas niet. Gewoon niet echt over nagedacht. Ze begrepen überhaupt weinig van het hele ecd gebeuren en dat hoeft ook niet hoor, maar dit voelde gewoon heel pijnlijk.
Van overgrootvader een blauw kaartje met 'gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon', die wou hij graag, maar dat was dus bij de geboorte van onze dochter. Lelijke kleding gehad, een pakket vol meuk van de Wibra/graaibakken/gratis cadeaupakketten enz. waarvan we een groot deel nooit gebruikten, was deels over de houdbaarheidsdatum enz. Nep uggs die pas een jaar later in de zomer pasten.
Hier een paars boxpakje met hartjes. En een spijkerjasje met binnenvoering van vlindertjes. (We hebben 2 jongens) Beide cadeaus van mijn schoonouders
Bij de oudste en middelste schoof alles van kledij. Maar de jongste kwam 7 jaar naar de middelste en de kledij was echt niet meer van deze tijd . Een pyjama of bodyke ging nog wel maar de echt kledij was echt passé
Oh wat erg! Haha. Ik denk van jouw tante? Degene die het zo erg vond dat je moslima was geworden? ik moet er wel hardop om lachen, maar het slaat natuurlijk nergens op
Ik moet zelfs eerlijk zeggen dat tussen mijn oudste zoon en jongste zoon 16 jaar verschil zit. En het type kleding wat de oudste droeg, draagt de jongste. Ik vind er qua mode weinig verschil in zitten, zeker bij jongens
Haha nee, had inderdaad zo gekund, maar dit was een achternicht. Ik denk dat er bij haar verder geen vervelende bedoeling achter zat, maar het was wel nogal "bijzonder".
Ik heb wel kleding gekregen wat niet mijn smaak was en ook een paar dingen die een ‘ander model hadden’ dan mijn kind (shirtje wat breder was dan lang bv.) en jongenskleding voor een meisje (maar je kunt het natuurlijk ook zien als unisex). Maar vind dat niet per se ráre cadeaus oid.