Leuke topic! Is toch wel altijd interessant om te lezen wat andere mensen verdienen die in een andere branche werkzaam zijn. Ik werk in de mode. Werk 3 dagen per week, 24 uur en verdien netto 1100,- 13e maand: Ja Overuren betaald: Ja Reiskosten: Ja Vakantiegeld: Ja
Ik ben ambtenaar en verdien 1800 netto voor 28,8 uur. Ik heb 9 weken verlof en heb recht op een eindejaarsuitkering, levensloopuitkering en vakantiegeld
Even opscheppen!!!! Bedrijfstak: Lanterfanter Functie: Manager Opleiding: Nee Leeftijd: 76 Aantal uren per week: 135 Aantal vakantiedagen: 60 13e maand?: ja Bruto maand salaris: 349.000 Netto maand salaris: 529.000 Overuren betaald: ja Werkervaring: nee Extra's: ook Tevreden?: super (ik heb nooit beweert dat het klopte, ik wilde alleen opscheppen)
Ik ben van België : Bedrijfstak: doe-het-zelfzaak Functie: bediende winkelmedewerker + kassa Opleiding: middelbare school: gezondheids- en welzijnswetenschappen Leeftijd: 24 Aantal uren per week: 40 Aantal vakantiedagen: 20 + 12 13e maand?: ja joepiee Bruto maand salaris: plusminus 1728 Netto maand salaris: plusminus 1370 Overuren betaald: neen, op te nemen in vakantie Werkervaring: 4.5 jaar ondertussen, wat gaat de tijd snel Extra's: vakantiegeld in juli Tevreden?: Zeer tevreden, leer nog elke dag bij en heb supercollega's. En ben elke dag supertrots als de stoere werkmannen iets moeten vragen aan het fragiele dametje over kabels, schakelaars of verlichting ik weet er meer van blijkbaar
Ik vind het te privé om te antwoorden maar ik werk in de zorg voor 20u en zie dat merendeel dat tot nu antwoord gegeven heeft bijna fulltime moet werken voor mijn salaris.. (Dan werk ik wel onregelmatig maar toch..) Zag iemand in de ICT voorbijkomen als tester v software. Mocht ik ooit overstappen ga ik dat doen! Mooi salaris
I really love my job. Verdien erg veel voor mijn leeftijd, ik ben 28. Volgens mij is er destijds bij het inschalen iets fout gegaan Maar ik kan dan ook niet veel meer omhoog, ik zit al bijna aan de max. Ik heb ook een 13e maand en 14 weken vakantie per jaar. Onderwijs Werkdruk is hoog, maar dat mag ook wel. De beloning is er immers naar.
Werk momenteel niet contract werd niet verlengd omdat ik een vast contract moest krijgen. En ik was al een hele tijd ziek vanwege zwangerschap (hg) Zit nu dus in de ziektewet en krijg 345,- iedere week. Dat is berekend op wat ik afgelopen 2 jaar heb gewerkt 38/45 u per week in de detailhandel. Toen ik nog in dienst zat had ik een 0 tot 12 uren contract en kreeg ik gemiddeld 1300,- per maand was ik ook heel tevreden mee. Toch ga ik na me zwangerschap niet meer werken!
Ik werk in de financiële sector en verdien 2700 bruto per maand obv 36 uur. Daarnaast krijg ik vakantiegeld en een 13e maand.
Bedrijfstak: Scheepvaart Functie: Commercieel administratief medewerkster Opleiding: HBO Leeftijd: 36 Aantal uren per week: 40 Aantal vakantiedagen: 27 + 13 ATV dagen 13e maand?: nee Bruto maand salaris: ca. Eur 2800,- Netto maand salaris: ca. Eur 1930,- Overuren betaald: ja 180% Werkervaring: ja, ca. 16 jaar Extra's: vakantiegeld, 2 bonussen per jaar, extraatje met de kerst Tevreden?: ja, nog wel...straks 4 dagen werken na de bevalling en zie nu al op tegen het terugvallen van het salaris. Heb het nu al iedere maand keurig op...
wat een bedragen komen dr voorbij hier 1000 netto voor 24 uur. werk in een supermarkt als caissière. geen opleiding gevolgd (helaas)
Ik heb nog nevenactiviteiten waarmee ik ook geld verdien (ik haal bruto en netto altijd door de war; wees blij dat ik niet bij een salarisadministratie werk)
Hr adviseur, 28 uur per week. Bruto 2465. Geen 13de maand. Reiskosten 100 netto. Heel tevreden met salaris, flexibiliteit, thuis werken. Wel pittige baan!
Na mijn opleiding was ik zwanger en werd nergens aangenomen, nu dus weer druk op zoek. Het bedrijf waar mijn man werkte is helaas failliet gegaan dus helaas ook (op een ochtend krantenwijk na) werkzoekende. Wij krijgen 1260 euro per maand.
lastig invullen aangezien ik momenteel zelfstandige ben... mijn vorige baan, 4 jaar geleden; Bedrijfstak: Gehandicapten zorg Functie: Groepsbegeleidster Opleiding: mbo Leeftijd: 25 Aantal uren per week: 24 Aantal vakantiedagen: ?? 13e maand?: nee Bruto maand salaris: ?? Netto maand salaris: afhankelijk van de ort ongeveer 1100.00 Overuren betaald: eigen keuze Werkervaring: werk sinds mijn 17e in de zorg Extra's: niet echt geloof ik Tevreden?; geen vetpot voor de meest onhebbelijke uren, diensten enz maar ach ik was tevreden. momenteel als zelfstandige verdien ik echt een stukje meer maar werk is ook veel verantwoordelijker, drukker en heftiger. verdien netto tussen de 15 en 20 euro per uur. Rij een auto 'van de zaak' mag wat dat aangaat natuurlijk vanalles aftrekken dus een geheel reeel beeld is niet te geven.
Ik weet niet alles helemaal precies hoor. Werk in de thuiszorg als wijkverpleegkundige. 24 uur en verdien ongeveer 1400 netto. Dat is zonder ORT en inclusief een reiskosten tegemoetkoming. Ik heb 7 jaar werkervaring. Ik krijg een eindejaarsbonus en vakantiegeld. Overuren worden in principe niet uitbetaald maar moet je opnemen. Je kan toestemming aanvragen om ze bij uitzondering te laten uitbetalen. Vakantiedagen? Euh, ongeveer 5 weken per jaar of zo, naar ratio. Tevreden, mwah. Ik kreeg bij mn vorige baan alle reiskosten vergoed en een hogere schaal...
Bedrijfstak: onderwijs Functie: leerkracht Opleiding: HBO Leeftijd:38 Aantal uren per week: 22 Aantal vakantiedagen: alle schoolvakanties, 12 weken per jaar dus 13e maand?:ja, eindejaarsuitkering Bruto maand salaris: geen idee Netto maand salaris: 1670 Overuren betaald: nee Werkervaring: 16 jaar Extra's: vaak vakantie Tevreden?: ja, erg tevreden, ideale baan om te combineren met kids