Bedrijfstak: vastgoed Opleiding: hbo Leeftijd: 26 Aantal uren per week: 24 Aantal vakantiedagen: geen idee.....genoeg in iedergeval! 13e maand?: ja Bruto maand salaris: circa 2500 obv 36 uur Netto maand salaris: 1300 excl reiskosten. Overuren betaald: ja Werkervaring: 7 jaar Extra's: reiskostenvergoeding, telefoon, pensioenregeling Tevreden? Ja! Bevalt mij prima maar vind mijn baan gewoon erg leuk!! Dat is veeeel belangrijker dan salaris!
Mmm, ik merk nu dat ik op zich best weinig verdien. Ik ben universitair opgeleid en werk fulltime maar ik zie dat sommige mensen met een lagere opleiding in 24 uur evenveel verdienen (niet dat opleiding alles zegt maar is vaak wel enige indicatie van salaris). Ik heb een leuke interssante baan waar ik nu nog veel ervaring kan opdoen en kan leren, maar op langere termijn hoop ik er dan wel enigszins op vooruit te gaan. Ik ben nu nog trainee, weet iemand hier toevallig of je in het algemeen na je traineeship wel een verhoging kan verwachten of stelt dit niet zoveel voor.
Leuk om te lezen! Ik ben ambtenaar, 31 jaar, ong 6 jaar werkervaring, hbo-opgeleid, werk 24 uur en krijg ong. 1700 netto incl reiskosten. Erg tevreden: dertiende maand en vakantiegeld, betaald ouderschapsverlof, thuiswerkmogelijkheden, fietsplan, etc.
Bedrijfstak: Gastouder en kinder/babyfotograaf Functie: Eigenaar Opleiding: MBO Leeftijd: 25 Aantal uren per week: Teveel Aantal vakantiedagen: Heb een weekje in aug genomen. 13e maand?: nee Bruto maand salaris: tussen de 3000 en 5000 Netto maand salaris: Geen idee, ligt aan eigen aankopen Overuren betaald: Nee haha Werkervaring: 13 jaar fotografie en oppassen doe ik al van kleins afaan Extra's: veel liefde Tevreden?:Jazeker
Ik werk 25 uur in de gehandicaptenzorg,ik verdien momenteel ongeveer 1400 a 1450 per maand. Ik ben 32 en 8 jaar in dienst, het is een MBO functie.
Functie: tandartsassistente/preventie assistente Opleiding: MBO Leeftijd: 24 Aantal uren per week: op oproepbasis Aantal vakantiedagen: nvt 13e maand?: nee Bruto maand salaris: Netto maand salaris: ligt aan gewerkte uren, verdien 11 euro per uur netto. Overuren betaald: ja Werkervaring: 4 jaar Extra's: goedkoop bleken, gratis behandeld worden etc. Tevreden?: Jazeker!
Ik weet dat in ons ziekenhuis veel artsen zich in laten huren als ZZP'er vanwege de vele voordelen die daarbij horen, zoals een hoger loon. Misschien een idee? Ik kan me je frustraties trouwens goed voorstellen!
Bedrijfstak: Overheid Functie: Groen Opleiding: Verz IG Leeftijd: 24 Aantal uren per week: Normaal 38 (nu met ouderschapsverlof 28,5) Aantal vakantiedagen: Week of 8 13e maand?: Eindejaars Bruto maand salaris: Netto maand salaris: ongeveer 1500 Overuren betaald: Kan, kan ze ook opnemen Werkervaring: 6 jaar Extra's: Gedeeltelijk doorbetaald ouderschapsverlof, reiskostenvergoeding, oefentoelage Tevreden?: Ja
Bedrijfstak: tuinbouw Functie: ass manager logistiek Opleiding: international business management (hbo) Leeftijd: 27 Aant uren per week: 24 Vakantiedagen: 5 weken 13de maand: nee Bruto maandsalaris bij fulltime: 2700 Netto salaris bij parttime 24u: 1500 Overuren: tijd voor tijd (niet uitbetaald tenzij speciale reden) Werkervaring: 5 jaar Tevreden: ja, met name het bedrijf is top
Bedrijfstak: financiële sector Functie: kantoor baan (veel telefonisch klantcontact) Opleiding: mbo + de verplichte wft diploma's Leeftijd: 32 Aantal uren per week: 24 Aantal vakantiedagen: 6 weken 13e maand?: ja Bruto maand salaris: obv 38 uur rond de 2400 Netto maand salaris: 1400 (incl. reiskosten) Overuren betaald: ja Werkervaring:in deze branche 7 jaar, totale werkervaring 14 jaar. Extra's: reiskosten vergoeding, laptop, thuiswerken, goede pensioen regeling, diverse personeelskortingen, bonusregeling, bedrijfsfitness, fietsplan, opleidingsmogelijkheden. Tevreden?: ja, in deze tijd mag ik zeker niet klagen met deze werkgever.
Bedrijfstak: productiebedrijf Functie: adm. medewerkster Opleiding: kmbo Leeftijd: 38 Aantal uren per week: 36 Aantal vakantiedagen: 24 13e maand?: nee Bruto maand salaris: 1900 Netto maand salaris: 1500 Overuren betaald: nee tijd voor tijd Werkervaring: Extra's: aanvullende zorgverzekering betaald bedrijf, vaak personeelsfeestjes, veel korting op producten. Tevreden?:
Ik zou nog eens in ondehandeling gaan met ggz vriend van mijn man begint volgende maand als arts niet in opleiding bij ggz en die verdient 500 euro meer en is momenteel zelfs nog bezig met zijn 13e maand die gaat hij hoogstwaarschijnlijk ook nog krijgen.
Sorry, ik zei/ bedoelde absoluut niet dat artsen gelddraaiers zijn, ik vond het gewoon vreemd te lezen dat een arts minder zou verdienen als een verzorgende/ verpleegkundige met enkele functiejaren. Binnen onze instelling is dat niet zo, en dat vind ik ook terecht hoor.