Schuimpjes! Ik mis ze echt hier in het buitenland. Als kind al raapte ik ook altijd de schuimpjes op.
kikkers en muizen en schuimpjes!! Ook die gevulde speculaas vind ik heerlijk maar daar krijg ik zo'n maagzuur van
Wij vreten ons dood in borstplaat. Zo jammer dat dat alleen in deze periode te koop is. Verder gaat Marnat voor speculaas.
van die marsepeinen beestjes met een klein laagje chocolade... en uiteraard verpakt in mooie glanzende zilverpapiertjes Maarrree.... dat zijn ook wel mijn favorieten... heb dr alweer een paar zakjes van weggeknaagd. Al vind ik, net als chebu, de schuimpjes uit de zakken strooigoed ook altijd errug lekker.
Van die suiker dingen in de vorm van een kikker en of muis met een heel dun chocolade laagje ... TE GODDELIJK !
- speculaasbrokken - chocoladeperpernoten MELK! - chocoladeletters (natuurlijk ook melk) - en chocoladeloly's!! deze maanden zijn er zoveel lekkere dingen, en ik word zo dik!!
kikkers en muizen voor ik zwanger werd, moet er nu niet meer aan denken. Nu vooral de muntjes... hmmmmmm
truffel pepernoten, gevuld speculaas, taaitaai, kikkers en muizen, schuimpjes en borstplaatjes (heten ze zo? Van die ronde met wit en bruin) Zo'n bakje gaat in één keer leeg. ahum. Dit jaar gezond aan het eten (wil er 30 kilo af hebben...) dus ik heb alleen een zak taaitaai in huis voor de kinderen... nee echt niet voor mijzelf echt voor de kinderen! *Is nu aan het bedenken hoe ze stiekem en zonder aan te komen een zak kikkers en muizen op kan halen en weg kan kanen...*
Hahaha LOL, je weet wel wat ik bedoel haha. Maar bedankt voor je aanbod. Mijn ouders komen ook binnenkort weer ivm de verjaardag van de jongste. En ze nemen kruidnoten (ook die met chocolade) en schuimpjes mee. Goddelijk! Ze weten niet wat ze missen hier