Truffelkruidnoten, witte chocoladeletters en schuimpje... mmmmm gelukkig dat de winkels al dicht zijn, krijg trek van al dat lekkers...
Ik kan me nooit inhouden.. Vind alles lekker Maar mag elke week 1 dingetje kopen van mezelf.. Dus ene x chocoladeletter, dan weer chocoladekruidnoten (of die truffel dingen, die zijn ook zalig).. Gevulde speculaas.. Borstplaat.. Schuimpjes.. Zucht.. Nu zit ik lekker aan de marsepeinen aardappeltjes
chocoladeletter en pepernoten! moet geen chocola in huis hebben want dat roept mij om op gegeten te worden
Gewoon picknickjes (gelukkig valt dat nog mee qua ongezondheid hihi) en hier in België hebben we ook mariatjes of zo noemen wij dat toch
Hmm, lekker topic dit Mijn favorieten: - marsepeinen aardappeltjes - chocolademuntjes - schuimpjes - taai taai Ik heb nog niks op, omdat ik niet snoep (wil nog heel veel kilo's kwijt). De bedoeling is om op sinterklaasavond 1 avond los te gaan. Maar of ik dat ga redden..........
Marsepein! En dan vooral de figuurtjes en diertjes met de felle kleuren. Kan er niet genoeg van krijgen, heerlijk!
taai taai vind ik het aller lekkerst, JAMMIEEEE kikkers en muizen zijn ook heerlijk, maar word er zo snel misselijk van.............. hihi
Oooh hahaha ts... hier precies hetzelfde... en niet elke supermarkt heeft ze.. De plus zit om de hoek maar daar liggen ze (nog) niet.. maar bij de dirk.. 15 min verder op wel.. Ik ga dus speciaal naar de dirk voor mn muisjes en kikkers.. hahaha En vl moet perse zo'n marsepijn reep... .zo slecht...hahaha