Sinterklaas schuimpjes! Als ik dr aan denk springen mn vullingen uit mn kiezen maar o zo lekkorrrr...... Chocolade letters! Puur! mmmmmmmmmmmmmmmmmmjammie... En met kerst heb ik altijd die chocoladebiscuit kerstklokjes van bolletje die kan je in elkaar zetten en in de boom hangen. Alleen halen ze de boom bij lange na niet! Ik eet ze altijd al voordat de boom staat.. lol
Ik heb even in oktober aan de pepernoten gezeten en nu niks meer eigenlijk.. Het trekt me allemaal nietzo.
Pff, en dit lees ik terwijl ik een peer zit te eten... en ik zit vandaag alleen op mn werk en kan dus ook niet even snel langs de supermarkt.. SNIK... Ik ben gek op taaitaai en marsepein in alle soorten en maten! (nu zo'n zin in.. dankzij dit topic..) Kruidnootjes lust ik eigenlijk niet, maf he? Alleen die met chocola zijn wel lekker haha.
Taai taai vind ik het lekkerst, maar het is niet dat het een verslaving is of niet kan beheersen, maar snap wel dat sommige dat hebben hoor. laat je lekker gaan is maar 1 keer per jaar sinterklaas.
Het is dat ik nu misselijk ben maar al die chocola heerlijk, maakt niet uit de kleine chocolaatjes of leters zijn hmmmmm.
Van die holle chocolade sint figuren, heeeeeerlijk!! Marsepein en chocomuntjes kan ik ook niet voorbij lopen. Tè erg
ik weet de reden: dat vind mijn bankrekening niet zo leuk verslaving: pepernoten! oee lekker. heb al een zak op zitten peuzelen. straks nog ff boodschappen doen en ben bang dat er perongeluk een zak pepernoten in het winkelwagentje terrecht komt oe taaitaaipoppen!! sjit kiezen of toch maar beide meenemen? kzie nu reclame van de mac, flurry kruidnoten. lijkt me nou helemaal niks!
chocolade pepernoten en dan de pure, met een kop thee, en je hoort me niet meer! en duitse pepernoten, een soort taaitaai met suikerlaagje of chocolaagje, heb ze in huis, maar ik heb ze verstopt voor mezelf, ze liggen achter de handdoeken....
- kikkers en muizen - pepernoten - witte chocoladeletter mmmmmm *expres (nog) niet in huis gehaald anders is het zo op, hihi*
Chocogeld en marsepein. Ook gelijk het enige sinterklaas snoepgoed dat ik lekker vind. Taaitaai en kruidnoten vind ik echt ranzig.