belangrijke afspraak, met de trein of met de auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #1 juenco, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Hai dames!

binnenkort heb ik op een werkdag om 15.00 een zéér belangrijke afspraak in Amsterdam. Ik moet uiterst geconcentreerd zijn dan.

Met de trein duurt de reis ruim 3 1/4 uur van deur tot en ik zou vertraging kunnen krijgen. Daarentegen kan ik wel relaxen in de trein.

Met de auto duurt de reis 2 uur van deur tot deur en kost meer (15 euro meer) Er is een kleine kans op file, want het is niet in de spits. Maar ja, relaxen is er niet bij.

Wat zouden jullie doen?

Edit (nav berichtje van vivelafete), het ligt vlak naast de ring, op een bedrijvenpark met parkeergarage p 3 min. loopafstand

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Als het in het centrum is, zou ik zeker voor OV kiezen en desnoods een uurtje eerder van huis gaan. Is het op een bedrijvenpark met parkeergelegenheid en geen stadsdrukte zou ik de auto pakken. Tenzij je solliciteert op een functie als bankdirecteur en je in een Lada uit 1971 rijdt :D

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    haha, wat is er mis met een lada, ze moeten me maar nemen zoals ik ben hihi! Nee, ik heb een degelijke auto, daar kan ik wel mee aankomen ;)

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zou met de auto gaan en dan wat eerder van huis vertrekken.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

auto. als ik een belangrijke afspraak heb, wil ik niet afhankelijk zijn van het openbaar vervoer.
    En dan zou ik eerder vertrekken en ff ergens vlakbij a-dam een kop koffie ofzo kopen om ff te relaxen.

6. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    ik zou lekker de auto pakken, even iets eerder van huis gaan. tussentijds even bij een shell stoppen om een bakje te doen.. even chillen.. en beentjes strekken.. en dan hup op naar je afspraak.. jij kan je snelheid bepalen he, in de trein niet ;)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou zeker niet voor ov kiezen. je weet daarmee nooit waar je aantoe bent en zult dan extra vroeg moet vertrekken voor het geval dat... met een vertraging of omleiding moet je misschien met bussen vervoerd worden met alle gevolgen vandien.

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ook ik zou de auto pakken. Net iets eerder van huis. Succes!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou ook met de auto gaan. Lekker muziekje op, wat te snoepen en te drinken mee, dan zou ik wel kunnen relaxen

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou ook ruim vertrekken met de auto, dus zorgen dat je tegen 2 en in a'dam bent en dan ergens nog wat drinken, evt. een boek mee.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik zou ook de auto pakken en iets eerder van huis gaan..

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kan er evt iemand met je mee? Dat Deed ik nl bij bijv Sollicitatiegesprekken. Mn vriend reed dan en ik kon lekker relaxen. Wanneer hij niet mee kon, dan nam ik extra "extra" tijd. Zodat ik vlakbij de plaats van bestemming even een "knippertje" kon doen en een bakkie koffie kon nemen.

13. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ladies, ik ga met de auto, dank!! Ik ga om 11.00 van huis, dat lijkt me meer dan op tijd! Inderdaad, even een bakkie doen onderweg en desnoods daar ook nog ;)

Deel Deze Pagina