Nou, ik heb ooit een leeuw-vriendje gehad, en ik ben hard hollend bij hem weggegaan Nee wij zaten niet bepaald op dezelfde golflengte...
Ik ben leeuw en mijn mannetje ook!Dochter is maagd en zoontje een weegschaal. Chineese tekens :Ik een konijn, mannetje een varken(en te oordelen naar de troep die hij maakt een echte ) Dochter een paard en zoontje een hond. @Racebabe,Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Wat ben ik dan? Een tweelingstier? Ik ben nml precies op de grens van stier en tweeling geboren, echt een uur eerder of zo en ik was een stier...En wat heeft dat dan voor invloed...? O ja, las ergens eerder ook een tweelingen-schorpioenstelletje, schijnt een interessante combinatie te zijn...
Weegschaal hier...en echte ook...word soms simpel van mezelf als ik moet kiezen En tja...ben erg kunstzinnig heb ik me laten vertellen...dus. En mn vriend is een steenbok (een echte..heel de beschrijving klopt) en mn jongste zoon ook. En dat merk je wel aan die twee...4 handen op 1 buik. Mn oudste is een ram(p) net als zn biologische vader trouwens, als je alleen naar de datum kijkt maar als je naar de zonnewende kijkt net n stier. En hij is zo eigenwijs alstie groot is dus... (gelukkig issie klein van stuk ) Maar aan de andere kant soms erg mee gaant...Het is een mengelmoesje denk ik Maar maak hem niet echt boos....!
ik ben een weegschaal (een eeuwige twijfelaar , en dat klopt wel ook) en mijn vriend is een steenbok en ook een echte koppige ezel hoor! haha
Ik ben waterman en mijn dochtertje is steenbok ... weet eigenlijk niet eens welke eigenschappen bij een waterman horen
ik ben een leeuw, maar weet verder niet welke eigenschappen daarbij horen. maar aan de andere kant. lijken alle augustus mensen op elkaar? 8)