Ik ben Boogschutter, zou niet weten welke karaktereigenschappen die hebben of zouden moeten hebben. Mijn vriend is Maagd en onze zoon is Leeuw.
Ik ben zelf waterman (aarde) en mn man een rasechte ram (vuur) Koppig als de neten Wel grappig, lees in heel veel boekjes dat aarde en vuur niet samen gaan, dus ik open die link van MIKKI en toets daar wat dingen in.. en wat krijg ik? Ram is een vurig teken, en wanneer je ascendant in Ram valt treedt je het leven direct en vol energie tegemoet. Het is niet makkelijk voor je om af te moeten wachten, het liefst neem je gelijk een besluit, onderneem je actie en zou je de gebeurtenissen graag naar je hand willen zetten. De indruk die je op anderen maakt is levendig, impulsief, energiek, ondernemend en moedig. Iemand die de nodige risico's durft te nemen, maar ook iemand die geneigd kan zijn tot voorbarigheid, gebrek heeft aan inlevingsvermogen en met (te) veel haast. Wanneer andere factoren in je horoscoop een remmende rol spelen kan het lastiger worden om deze behoeften tot uitdrukking te laten komen, wat tot frustraties kan leiden in de vorm van ziekte, onbeheersbare uitbarstingen of de een of andere vorm van zelfdestructief gedrag. Wauw.. het klopt gewoon precies! Mijn vorige relatie met een waterman (ook) was echt een regelrechte ramp!
Ik ben Leeuw, m'n vriend Waterman, en onze kleine (als ie zich aan de datum houd) is hij/zij een Ram.
ik ben boogschutter en mijn ascedant is tweeling HET KLOPT ALS EEN BUS mijn mannetje is Vis. we zijn water en vuur maar tot nu toe (morgen 8.5jaar samen) gaat het prima
Even een kleine verbetering.....waterman is geen aarde, maar een lucht teken. Stier, maagd en steenbok zijn aarde tekens. Waterman, tweeling en weegschaal, lucht tekens......
proud to be kreeft! haha ik kan het vaak minder vinden met waterman en leeuw herkennen meer kreeften dit? mijn man is vis en ons zoontje maagd.
Hmmm heb een fout gemaakt.. Waterman is inderdaad geen aardeteken, maar luchtteken. Ik wist in ieder geval wel dat het geen waterteken was
Mijn zusje en mijn moeder zijn waterman en leeuw, en ik heb idd wel regelmatig dat ik me gruwelijk aan ze kan storen. Maar het zijn schatten hoor! Man is tweeling, zoontje ook leeuw. Maar daar kan ik het goed mee vinden hoor!
ik kan ook niet overweg met een Leeuw. Ram is mijn tegenpool, maar mijn vriend is ram en zo vullen we elkaar perfect aan..