Ik zit erover te denken om zaterdag naar Plopsaland indoor te gaan, nu heb ik de site even bekeken en er is genoeg te doen. Maar mijn zoontje is 1,5 zou hij er wat aan hebben of is het zonde van het geld?
Dat is zonde van het geld. Hij is nog te klein. Je kunt misschien wel naar een indoorspeeltuin gaan. Zoiets als Ballorig ofzo.
Ik vond dat er voor de echte kleintjes niet zoveel was. Jaime was bijna 4 toen we zijn gegaan en ook voor haar lang niet alle attracties interessant...De show van Bumba is wel grappig maar om nou alleen daarvoor daar naartoe te gaan
Dat gevoel had ik al een klein beetje, er word wel aangeduid dat hij in veel dingen kan, hij is boven de 85 cm.
Hier was het een groot succes met anderhalf, nee hij kon niet overal in, maar waar hij wel in kon vond hij fantastisch. Inmiddels hebben we ook een jaarkaart voor de plopsaparken, en we gaan dus regelmatig.
Ik zou t met 1.5 niet doen. Ik vind overigens nadeel van Plopsa dat je als volwassene de volle prijs betaalt terwijl je zelf niks kan. En dan ook nog met zo'n kleintje.