ik kan ontzettend goed plannen, overzichten maken en ben zeer georganiseerd.... met als gevolg dat ik ook hele grote beren op wegen kan zien die er niet zijn....
Ik kan HEEL snel typen Ik haal ongeveer 450 aanslagen per minuut. Ik weet niet of dat ook een talent is, maar ik vind van wel
Ik kan goed officiele brieven schrijven (vind ik dan he ). En ik kan blijkbaar ook wel een beetje autorijden want ben net geslaagd voor m'n examen Maar goed da's duidelijk geen talent want ik had 45 lessen nodig... Ik kan wel goed heel veel dingen tegelijk: puzzel maken met de oudste tijdens het koken terwijl ik de jongste knuffel enzo...
Oh maar dat kan ik ook wel hoor..... Maar het is dan de vraag of er bestaande woorden en zinnen van komen..
Mijn vriend zou zeggen dat zeuren mijn talent is Ik vind zelf dat ik goed kan luisteren en advies kan geven als het nodig is. Ben creatief in oplossingen zoeken. Ben ook aardig muzikaal.
ik ben heel erg ongeduldig, maar als ik met kinderen omga, lijk ik een ander persoon en heb ik alle geduld van de wereld. dat vind ik ook wel een talent. oh en ik zie dingen soms aankomen vlak voor ze gebeuren, kan je alleen weinig mee, het is meestal een paar seconden ervoor. als het nou een dag ervoor was oid, kon ik de loterij voorspellen