wat is jouw "tic"

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Alles in de koelkast moet netjes staan..

Mijn kledingkast is op kleur gesorteerd..

Ben nogal netjes.. :)

2. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb mijn kleding kast ook op kleur gesorteerd. Verder moet ik tijdens het autorijden als ik even stil sta altijd met mijn rechtervoet tegen het rempedaal tikken, dat doe ik tegenwoordig de hele tijd, gewoon steeds tegen de zijkant van het pedaal tikken.
    Ik heb tics die naar bovenkomen als ik zenuwachtig ben, zoals heel erg met mijn ogen knipperen, en met mijn vinger tegen mijn tanden tikken.

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Oh jah en ik "knaag" op mijn vingers....

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    De enige tic waar ik mij bewust van ben is dat ik altijd standaard het laatste woord heb. Heel irri vooral als het je verteld word. Dan doe ik zo mijn best om niet het laatste woord te hebben. (lukt bijna nooit) Doe het niet express gaat gewoon vanzelf.

Ik wou dat ik netheid tics had! Ik ben zoooo slordig! Morgen word ik zelfs in huis geholpen, omdat het me niet lukt een vast ritme aan te houden met opruimen enz. (schaam schaam). Van kinds af aan heb ik al een hekel aan orde. Ik kon pas slapen in als mijn kamer een chaos was. Misschien ben ik wel gewoon een grote chaoot!

Liefs,

Sam

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oja wat nog ergere tic is, is dat ik altijd als ik aan het typen ben of aan het lezen mijn hoofd op mijn schouder leg. hahaha

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ik moet met parkeren van de auto (in vak) altijd nog een keer naar achteren en dan rij ik weer naar voren en is het goed..
    Ook al staat de auto netjes en hoeft die niet meer verplaatst te worden doe ik het nog..
    Mn vriend kijkt me altijd aan van je bent echt niet wijs :rolleyes:

En ik kijk constant op mn telefoon, of er niet stiekem al iets veranderd behalve de tijd :oops: ;) (tjaaa...telefoonverslaafd :oops: )

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.129
    113
    Home
    als ik boodschappen ga doen dan pak ik nooit hetgene wat vooraan staan altijd de tweede of derde.

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja hahaha dat doe ik ook ;)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Als ik doritos nacho chees eet, lik ik ze eerst af :oops: hahahahah, dat poeder is zo lekker.

Ik bijt ook altijd op mijn lippen.

Ik beweeg altijd met mijn voeten of tenen. Erg irritant als ik in bed lig.

10. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Het enige wat ik nu even kan bedenken is dat als ik tv kijk en de reclames komen, ik echt héél snel op mute moet drukken, ze zijn altijd veel harder dan het normale programma en ik word helemaal kriegel ervan als ik het moet aanhoren.
    Als ik niet in de buurt van de afstandsbediening ben maak ik drukbewegingen met m'n duim naar m'n man dat hij het snel moet doen haha.
    Voor de rest niet denk ik, overdreven netjes ben ik niet.

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Tussen mijn kiezen en tanden flossen maar dan niet met flosdraad maar met alles wat ik zie, stukjes papier, stukjes plastic. Echt tot bloedens toe

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb ook een tic. ik koop wol ook al heb ik nog voorraad voor 73 truien :oops:

Maar...

10 redenen om massa’s wol te kopen

1. Het vult de gaten in de kast.
    2. Het is goed voor de economie, het is mijn plicht om wol te kopen, wolfabrieken en wolwinkels te steunen.
    3. Het is goedkoper en leuker dan psychiatrische hulp.
    4. Ik doe mee aan een wedstrijd – diegene die sterft met de meeste wol, heeft gewonnen.
    5. Je kunt het buiten de koelkast bewaren, je hoeft het niet eerst te koken, om er van te genieten.
    Je hoeft het nooit eten te geven, te verschonen, neus af te vegen of er mee te gaan wandelen.
    6. Omdat ik het waard ben.
    7. Het is stofwerend, op onbeschermde plaatsen in het huis, zoals; de strijktafel, de wasmand, de eettafel.
    8. Het is niet immoreel, illegaal of dik makend, het kalmeert de zenuwen, het streelt de ziel en ik voel me er geweldig bij.
    9. Omdat het afgeprijsd is. Omdat het zo’n mooie kleur is. Ik heb het nog nooit eerder gezien/gehad. Ik moet het hebben.
    10. Koop het nu, voor dat uw partner met pensioen is en meegaat op al uw koop expedities.

13. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    :) :) :)

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zo kan ik mijn dochter alleen maar in bad doen als ik zelf al mijn pyjama aan heb. Met gewone kleding, bh en schoenen aan doe ik het niet. En met mijn haar los al helemaal niet, er moet dus een elastiekje in.

Oh ja, zodra ik thuis ben gaan al mijn sierraden af en mijn schoenen uit.

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    he, een lotgenoot, aangenaam :) :) :)

mijn kleding ligt ook op kleur, en als het niet netjes ligt, ga ik alles opnieuw vouwen :oops:

als ik het licht uit doe, moet het altijd nog een keer aan en dan pas uit.

de kassabonnetjes zitten netjes opgevouwen in mijn portomonnee.

en eigenlijk doe ik altijd alles in een vaste volgorde.

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Toch wel grappig dat ik niet de enige ben...

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Mijn tic is labello. Als ik het ben vergeten dan koop ik weer een nieuwe kan echt niet zonder! Hihi!

18. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    grappig topic!
    eigenlijk ga ik nu nadenken wat zijn mijn tikken?

hhm

ik heb 2 ringen om aan beide middelvingers 1 en die aan mijn rechterkant zit moet ik altijd eerst een keer ronddraaien voor dat ik iets ga doen heel vaag
    maakt niet uit wat ik ga doen nu met typen doe ik het ook
    als er iets valt en ik moet snel reageren dan draai ik eerst de ring rond waarom ik dit doe geeen idee kwam er achter een hele tij geleden bij de nagelstylist die viel het op :)

ik heb mijn bestek altijd netjes in elkaar liggen zeg maar dus de vorken en lepels passen in elkaar en de messen liggen ook netjes naast elkaar in de la als he tniet goed ligt gaat alles uit de la weg en leg ik het er goed in

ik doe ook als ikhet licht uit doe het nog een keer aan en dan weeer uit :confused:

mijn keuken stoelen moeten recht staan

als we naar bed gaan moet ook alles pico bello achter gelaten in de kamer geen glazen op de tafel of dergelijke,

en verder val ik best wel mee hoor :)
    kan verder nix bedenken ohw ja nog wel wat

is niet het friste hahaha maar als ik savonds tegen mijn man aan lig tegen zijn kont zeg maar en hij laat er 1 waaien dan MOET ik even op schuiven omop mijn manier zijn wind er langs te laten :confused: :rolleyes: :)
    tja hoe vreemd kan je zijn

toen mijn man vroeg waarom ik dat altijd deed en ik het uit legte lag hij ook dubbel :)

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja die tic heb ik ook...ik doe het ook als ik me niet verveel hahahah

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik bijt altijd de velletjes van mijn lippen eraf, en die naast mijn nagels.
    Vooral als ik ingespannen tv zit te kijken, of te lezen.......
    Verder met boodschappen pak ik meestal niet het eerste wat in de rij staat, ook als ik een tijdschrift koop pak ik nooit de eerste.
    Soms als ik 's avonds in bed lig na te denken op mijn rug, en ik wil gaan slapen (ik slaap op mijn buik) dan moet ik eerst het rode lampje hebben zien knipperen van de rookmelder (die knippert elke minuut). En dan mag ik me van mezelf omdraaien. Dat kan soms minuten duren, als ik met mijn ogen knipper en het lampje was net op dat moment aan, heb ik het gemist en moet ik wachten ;) :)

Deel Deze Pagina